توصيه به مشترکان تلفن همراه در ايام حج

به گزارش خبرنگار موبنا مشترکان براي شماره گيري با تلفن همراه در هنگام استفاده از سرويس رومينگ در کشور عربستان ،بايد کد ۰۰۹۸ را شماره گيري کنند.به مجرد شماره گيري ۰۰۹۸ هزينه هاي رومينگ محاسبه خواهد شد ؛ حتي اگر اين تماس بدون پاسخ يا منجر به شنيدن پيغام شبکه باشد و يا شماره گيري …

به گزارش خبرنگار موبنا مشترکان براي شماره گيري با تلفن همراه در هنگام استفاده از سرويس رومينگ در کشور عربستان ،بايد کد ۰۰۹۸ را شماره گيري کنند.
به مجرد شماره گيري ۰۰۹۸ هزينه هاي رومينگ محاسبه خواهد شد ؛ حتي اگر اين تماس بدون پاسخ يا منجر به شنيدن پيغام شبکه باشد و يا شماره گيري به صورت ناقص انجام گيرد.
براساس اين گزارش استفاده از تلفن همراه اپراتور اول در کشور عربستان با سه اپراتور الجوال، الاتحاد و زين امکان پذير است؛ اما همراه اول به مشترکان خود توصيه مي کند که از شبکه رومينگ همراه اول با اپراتور زين استفاده کنند.
حجاج ايراني بايد توجه داشته باشند که تماس هاي کمتر از ۶۰ ثانيه با تلفن همراه در کشور عربستان يک دقيقه کامل محسوب مي شود اما دريافت پيام کوتاه در اين کشور در ايام حج رايگان است.
براساس اين گزارش، چنانچه زائر با تلفن همراه خود با ايران و ساير زائرين تماس بگيرد، تماس بين الملل محسوب شده و معادل دو هزار و ۵۶۶تومان در اپراتور الجوال و الاتحاد و يک هزار و ۳۷۹ تومان براي زائريني خواهد بود که اپراتور زين را برگزيده اند .
همچنين هزينه تماس هاي داخلي زائرين به تلفن هاي ثابت و همراه کشور عربستان معادل ۹۴۶ تومان براي اپراتور الجوال ، ۹۴۵ تومان اپراتور الاتحاد و ۲۴۳ تومان براي اپراتور زين خواهد بود.
بر اين اساس از آنجايي که حالت پيش فرض تمامي گوشي هاي تلفن همراه انتخاب شبکه به روش اتوماتيک است به حجاج ايراني توصيه مي شود از روش دستي و با مراجعه به فهرست گوشي ، تنظيمات گوشي ، انتخاب شبکه و ثبت دستي يکي از اپراتورهاي مذکور را انتخاب و سپس اقدام به برقراري تماس کنند.
۱۲۸/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا