سايت شيرينگ در انتظار تصويب تعرفه

حسن رضوي در گفت وگو با خبرنگار موبنا در خصوص استفاده مشترک اپراتورهاي تلفن همراه از ۵۰ سايت BTS در تهران، اظهار داشت : در زمان حاضر آمادگي انجام اين کار از سوي اپراتورها وجود دارد و اقدامات فني آن نيز انجام شده است.معاون فني و مهندسي شرکت ارتباطات سيار گفت: شرکت ارتباط مشترک شهر …

حسن رضوي در گفت وگو با خبرنگار موبنا در خصوص استفاده مشترک اپراتورهاي تلفن همراه از ۵۰ سايت BTS در تهران، اظهار داشت : در زمان حاضر آمادگي انجام اين کار از سوي اپراتورها وجود دارد و اقدامات فني آن نيز انجام شده است.
معاون فني و مهندسي شرکت ارتباطات سيار گفت: شرکت ارتباط مشترک شهر (سايت شيرينگ ) به دنبال اخذ تصويب تعرفه از سوي سازمان تنظيم مقررات است تا هزينه اجاره هر سايت و راه اندازي آن را به اپراتورها ابلاغ کند.
عضو هيات مديره سايت شيرينگ با تاکيد بر اينکه براي استفاده مشاع از سايت هاي BTS به تعرفه نياز است، اضافه کرد: اگر تعرفه وجود نداشته باشد بايد از طريق مناقصه اين کار صورت گيرد که در اين صورت مشخص نيست برنده مناقصه شرکت ارتباط مشترک شهر باشد.
سايت شيرينگ شرکتي است که براي استفاده مشاعي از فضاهاي عمومي شهر براي نصب آنتن هاي BTS و نيز ساماندهي دکل هاي مخابراتي شهر تهران بمنظور استفاده اپراتورها ايجاد شده است.
در مرحله اول فعاليت شرکت ارتباط مشترک شهر حدود ۵۰ دکل BTS در تهران مورد استفاده مشارکتي اپراتورهاي اول، دوم و تاليا قرار مي گيرد، به نحوي که آيين نامه اي در خصوص مسائل حقوقي و تعرفه اي آن از سوي اين شرکت به تدوين رسيده و در مرحله تصويب نهايي توسط سازمان تنظيم مقررات قرار دارد .
در همين حال حدود دوهزار سايت BTS در تهران متعلق به همراه اول ، ۵۰۰ سايت متعلق به ايرانسل و ۳۰۰ سايت نيز به تاليا اختصاص دارد.
نمايندگاني از اپراتورهاي اول ، دوم، تاليا و شهرداري تهران در هيات مديره اين شرکت حضور دارند.
۱۲۸/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا