شارپ گوشي AQUOS 931SH را عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، صفحه نمايش لمسي اين گوشي ۸/۳ اينچي است که از وضوح تصوير ۱۰۲۴ x 480 پيکسل برخوردار مي باشد. صفحه نمايش بزرگ اين گوشي مناسب افرادي است که از دستگاه خود براي کاربردهاي چندرسانه اي همچون مرور اينترنت و تماشاي برنامه هاي تلويزيون …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، صفحه نمايش لمسي اين گوشي ۸/۳ اينچي است که از وضوح تصوير ۱۰۲۴ x 480 پيکسل برخوردار مي باشد.
صفحه نمايش بزرگ اين گوشي مناسب افرادي است که از دستگاه خود براي کاربردهاي چندرسانه اي همچون مرور اينترنت و تماشاي برنامه هاي تلويزيون استفاده مي کنند.
ابعاد گوشي ۹۳۱SH نيز ۱۱۵x52x16 ميليمتر و وزن آن ۱۳۰ گرم است و 
از ويژگي هاي آن مي توان به دوربين ۲/۵ مگاپيکسلي با وضوح ۱۹۴۴×۲۵۹۲ پيکسل و  100 مگابايت حافظه داخلي که قابليت ارتقا تا ۸ گيگابايت را با کارت حافظه microSDHC اشاره کرد.
حسگر چرخش تصاوير به شکل خودکار، بلوتوث ۲.۰  با A2DP  ، مرورگر وب، مديا پلي ير، حسگر حرکتي، دريافت کنند GPS و امکان پخش برنامه هاي تلويزيوني از ديگر امکانانات اين گوشي است.
گوشي ۹۳۱SH در چهار رنگ متفاوت مشکي، طلايي، قرمز و نقره اي عرضه شده و با همه شبکه هاي UMTS سازگار است بنابر اين احتمال مي رود که در مناطق ديگر غير از ژاپن نيز عرضه شود.
پايگاه اينترنتي سافت بانک درباره قيمت اين گوشي اطلاعاتي ارايه نکرد.
۱۳۵/۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا