آيفون در ژاپن با مشکل روبرو شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “يوميوري”، در پي بروز اين مشکلات موسسه ” حمايت  از کاربران ژاپني ” شرکت سافت بانک را به تغيير قوانين در مورد منع کاربران از پايان دادن به قرارداد خريد آيفون ملزم کرد. موسسه “حمايت از کاربران ژاپني” شکايت هاي مختلفي از سوي کاربران …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “يوميوري”، در پي بروز اين مشکلات موسسه ” حمايت  از کاربران ژاپني ” شرکت سافت بانک را به تغيير قوانين در مورد منع کاربران از پايان دادن به قرارداد خريد آيفون ملزم کرد.
موسسه “حمايت از کاربران ژاپني” شکايت هاي مختلفي از سوي کاربران عليه شرکت سافت بانک در يافت کرده و سعي دارد تا اين مشکل را به نفع کاربران حل و فصل کند.
شرکت سافت بانک که نماينده انحصاري توزيع و فروش آيفون در ژاپن است ، اعلام کرد که با توجه به مفاد قرارداد لغو آن امکان پذير نيست.
با اين حال موسسه حمايت از کاربران ژاپني اعلام کرد ، سافت بانک بزودي مجبور مي شود در مفاد قرارداد آيفون اصلاحاتي را انجام دهد.
“سافت بانک”، سومين اپراتور بزرگ ژاپن با فروش فوق العاده آيفون که از ۱۱جولاي ( ۲۱تير) ميلادي آغاز شد فروش خود را در فصل سوم به ۷/۲۱ ميليارد ين، معادل ۲۲۵ ميليون دلار رساند.
با فروش آيفون تعداد کاربران اين شرکت در فصل سوم ۵۲۱ هزار و ۴۰۰ نفر افزايش يافته است.
تعداد کاربران اين شرکت به دليل ارايه جديد ترين سرويس هاي تلفن همراه افزايش داشته و به ۶/۱۹ ميليون نفر رسيده است.
سهم سافت بانک در بازار تلفن همراه ژاپن ۷/۱۸ درصد و سهم “ان تي تي دوکومو”، بزرگ ترين اپراتور ژاپن ۵/۵۱ درصد است.
۱۱۲/ 14/162

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا