سامسونگ در بازار آمريکا جانشين موتورولا شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، هم اکنون سامسونگ  4/22 درصد و موتورولا ۱/۲۱ درصد بازار تلفن همراه آمرکيا را در اختيار دارند. شرکت  ال جي با در اختيار داشتن ۵/۲۰ درصد سهم بازار تلفن همراه  اين کشور در جايگاه سوم قرار گرفته است.پيشي گرفتن سامسونگ براي موتورولا بسيار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، هم اکنون سامسونگ  4/22 درصد و موتورولا ۱/۲۱ درصد بازار تلفن همراه آمرکيا را در اختيار دارند.
شرکت  ال جي با در اختيار داشتن ۵/۲۰ درصد سهم بازار تلفن همراه  اين کشور در جايگاه سوم قرار گرفته است.
پيشي گرفتن سامسونگ براي موتورولا بسيار سنگين تمام شده است و اين شرکت قصد دارد با ارايه گوشي هاي مجهز به سيستم اندروئيد فروش خود را به طور گسترده اي افزايش داده و سهم خود را در بازار آمريکا بالا ببرد.
سامسونگ شرکت بزرگ تجهيزات و وسايل الکترونيکي و الکتريکي است که از شرکت هاي زيادي از جمله “سامسونگ الکترونيک”،”سامسونگ هوي اينداستري” و “سامسونگ اينجينيرينگ و کانستراکشن”تشکيل شد که به همين دليل به آن  “تري استار” نيز مي گويند.
سامسونگ در حال حاضر دومين اپراتور تلفن همراه جهان مي باشد و سهام خود را ۲/۱۵ رسانده است.
سهم موتورولا در فصل اول ۲۰۰۸ در بازار جهاني به  2/10 در صد رسيد و در سه ماهه اول سال ۲۰۰۸ ميلادي  9/29 ميليون دستگاه تلفن همراه به فروش رساند، که نسبت به سال قبل ۳۷ درصد کاهش داشته است. 
۱۱۲/ ۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا