افشاگري

موضوع از اين قرار است که قصد داريم با انتشار متن واقعي پيامک هاي عاشقانه اي که سايت مذکور شکل تحريف شده و مجعول آن را منتشر و به مخاطبان خود پيشنهاد کرده است ، چهره واقعي اين مدعيان عشق و عاشقي را که پشت ماسک دروغين پيامک عاشقانه از تکنولوژي استفاده ابزاري مي کنند، …

موضوع از اين قرار است که قصد داريم با انتشار متن واقعي پيامک هاي عاشقانه اي که سايت مذکور شکل تحريف شده و مجعول آن را منتشر و به مخاطبان خود پيشنهاد کرده است ، چهره واقعي اين مدعيان عشق و عاشقي را که پشت ماسک دروغين پيامک عاشقانه از تکنولوژي استفاده ابزاري مي کنند، فاش سازيم.
  به همين مناسبت متن منتشر شده پيامک ها را همراه با متن واقعي آن منتشر مي کنيم تا افکار عمومي خود در مورد کساني که ادبيات عاشقانه را تحريف و لکه دار مي کنند، به قضاوت بنشيند.
 متن منتشر شده :
تو کيستي که من اينگونه بي تابم / شب از هجوم خيالت نمي برد خوابم/ تو چيستي که از هر موج تبسم تو/ بسان قايق سرگشته روي مردابم.
متن واقعي:
تو کيستي که من اينگونه بي تو بي تابم/ چرا نمي ذاري راحت بخوابم/ چرا تو در اتاق مهموني بخوابي/ من تو سرما ، رو زمين ، رو به تاقم.
                                                                                         ***
متن منتشر شده:
دوست دارم هميشه از تو بنويسم بي آنکه در جستجوي قافيه ها باشم ، بي آنکه واژه ها را انتخاب کنم. دوست دارم از تو بنويسم که مي دانم هنوز دوستم داري و هر سپيده دم يک سبد مهرباني از تو دريافت مي کنم.
متن واقعي:
دوست دارم هرچي دلم مي خواد در باره تو بنويسم بي آنکه قيافه نحس تو يادم بياد.  دوست دارم  بي آنکه واژه ها را انتخاب کنم هر چي از دهنم درمياد بهت بگم که مي دونم از ريخت من بيزاري و هر سپيده دم هر چي که لايق خودته ، نثار منو ايل و تبارم مي کني.
                                                                                       ***
متن منتشر شده:
دوست دارم شب را به غم سر کنم/ دفتري را از اشک چشمم تر کنم/ نام آن دفتر نهم ديوان عشق/ عشق را عنوان آن دفتر کنم.
متن واقعي:
دوست دارم امشبي را بي تو به در کنم/ تا فردا چه پيش آيد ، چه خاکي بر سر کنم/ يک امشبي هم گر نباشي ، غنيمت است / اي هيولا، شايد که در خواب تو را پرپر کنم.
                                                                                   ***
متن منتشر شده:
صداقت و مهربانيت را مي ستايم. صداقت را از کلامت و مهربانيت را از نگاهت.
متن واقعي:
تو رو که مي بينم ، ياد شب اول قبر مي افتم.
                                                                                     ***
متن منتشر شده:
يکي دلش به صد دل بنده/ يکي صد دل به يه دل مي بنده/ يکي دل به يه دل مي بنده و تا آخرش پابنده/ يکي هر بار به يکي دل مي بنده/ يکي دل مي بنده تا بخنده/ حالا تو دلت شماره چنده ؟
متن واقعي :
يکي دلش به يکي بنده/ صد بار به قبر باباش مي خنده/ نمي دونه ايني که بهش پابنده/ فقط ظاهرش يه لبخنده/ اگر کسي به تو گفت که دلبنده/ بگو، برو بابا ، باقالي کيلو چنده ؟
                                                                                    ***
متن منتشر شده:
آدمها در دو حالت همديگر را ترک مي کنند، اول اينکه احساس کنند کسي دوستشان ندارد و دوم اينکه احساس کنند يکي خيلي دوستشان دارد.
متن واقعي:
آدمها در همه حالتها بايد همديگر را ترک کنند ، چون آنان که الان آرزو مي کنيم سر به تنشان نباشد ، زماني عشق ابدي و جاوداني ما بودند.
۱۶۲/۱۶/۱۱۹۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا