اسکا تلکام سکان دار اصلي بازار تلفن همراه کره جنوبي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، تعداد کل کاربران اين اپراتور تا پايان اين فصل به ۲۲ ميليون و ۸۸۰ هزار نفر رسيده است که نشان مي دهد اين اپراتور در اين فصل توانسته تنها ۱۳۱ هزار و ۶۰۰ مشترک را به شبکه خود اضافه کند. اسکا تلکام بزرگ ترين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، تعداد کل کاربران اين اپراتور تا پايان اين فصل به ۲۲ ميليون و ۸۸۰ هزار نفر رسيده است که نشان مي دهد اين اپراتور در اين فصل توانسته تنها ۱۳۱ هزار و ۶۰۰ مشترک را به شبکه خود اضافه کند.
اسکا تلکام بزرگ ترين اپراتور در کره جنوبي نيست اما پرسود ترين اپراتور در اين کشور است بطوريکه درآمد نا خالص اين اپراتور در اين فصل ۳۴.۸ درصد رشد داشته است.
 ” SK تلکام” فعاليت خود را از سال ۱۹۸۴ آغاز کرد ، سيستم اپراتوري خود را از نسل اول به دوم و سوم ارتقاء داده و سرويس هاي اين شرکت شامل سرويس هاي اينترنتي، چند رسانه اي و مالي است.
اين شرکت ارايه سرويس هاي خود را در چين، ويتنام و مغولستان گسترش داده است.
اين شرکت اخيرا با يک سرمايه گذاري ۲۵ ميليون دلاري در ويرجين موبايل آمريکا ۱۷ درصد سهام آن را به خود اختصاص داده و به يکي از بزرگترين سهام داران ويرجين موبايل تبديل شده است.
سود خالص ” SK تلکام”  در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۶/۱ ميليارد دلار برآورد شده که نسبت به سال ۲۰۰۶ميلادي پيش از آن ۵/۱۳ درصد رشد داشته است.
در فصل اول ۲۰۰۸ تعداد کاربران اين شرکت ۶۴ درصد افزايش يافته است.
کره جنوبي براساس آمار سال جاري ميلادي  44.50ميليون کاربردارد و رشد سالانه ي آن  7.5 درصد است و پيش بيني ها نشان مي دهند تا پايان سال ۲۰۰۸ بنگلادش بتواند از اين کشور از نظر شمار کاربران و رشد بازار پشي بگيرد.
در اين کشور دو اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که اسکا تلکام با ۲۰ميليون و ۲۷۰هزار نفر رتبه اول را در اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا