سه خبر از دنياي موبايل

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، گوشي ياد شده از نظر طراحي ظاهري شبيه گوشي تلفن همراه Sony Ericsson G705 و کشويي است  و داراي صفحه نمايش ۲۴۰ – ۳۲۰ پيکسلي ،  دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي ،  سيستم هاي WiFi  و aGPS ، حافظه داخلي با ظرفيت …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ،
گوشي ياد شده از نظر طراحي ظاهري شبيه گوشي تلفن همراه Sony Ericsson G705 و کشويي است  و داراي صفحه نمايش ۲۴۰ – ۳۲۰ پيکسلي ،  دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي ،  سيستم هاي WiFi  و aGPS ، حافظه داخلي با ظرفيت ۱۲۰ مگابايت و قابليت افزايش ميزان ظرفيت حافظه با استفاده از حافظه جانبي تا  چهار گيگابايت است.
اين گوشي تلفن همراه در ماه فوريه سال ۲۰۰۹ ميلادي به بازار عرضه خواهد شد.
*****
بررسي ها نشان مي دهد تعداد کاربران  اپراتور KTF دومين اپراتور کره جنوبي در فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي رشدي ۲۹.۸ درصدي را  تجربه کرده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش حدود ۹۳ هزار و ۳۰۰ کاربر در اين فصل به شبکه KTF اضافه شده اند بطوري که  مجموع کل تعداد کاربران آن در اين فصل به  14 ميليون و ۲۶۰ هزار نفر رسيده است.
در ادامه گزارش اين مرکز آمده است، درآمد اين اپراتور در اين فصل با رشد ۷۰۷ درصدي مواجه شده است و سهم آن از بازار ارتباطي اين کشور در بهترين حالت ممکن با افزايش ۰.۹ درصدي به ۲۸.۶ درصد رسيده است.
کره جنوبي  براساس آمار سال جاري ميلادي ۴۴.۵۰ ميليون کاربردارد و رشد سالانه ي آن معادل ۷.۵ درصد است.
*****
شرکت آمريکايي OtterBox پوشش محافظ جديد موسوم به Impact  را براي گوشي هاي باريک بلک بريک بولد و آيفون ۳G ارايه کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين پوشش هاي پلاستيکي محکم محافظ مطمئني براي نمايشگر گوشي هاي بلک بري و آيفون است و آنها را در مقابل خش و ضربه محافظت مي کند.
مدير شرکت OtterBox بدون اعلام قيمت اين سري جديد کاور، توضيح داد: با ارايه گوشي هاي مد روز و ظريفي که امروزه در بازار مي بينيم عرضه کاور و پوشش هاي مناسب که آنها را در مقابل ضربه محافظت کند، لازم و ضروري به نظر مي رسد.
۱۱۲/۱۳۴/۱۳۱/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا