برنده مزايده اپراتور سوم تلفن همراه اوايل دي ماه مشخص مي شود

سعيد مهديون در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: پيش بيني مي شود که اين اپراتور از فروردين ماه سال ۸۸ فعاليت خود را آغاز کند.وي با تاکيد بر اينکه خريداران اسناد تنها ۱۰ روز زمان خواهند داشت تا اسناد و مدارک مزايده را تحويل دهند ، ادامه داد: مطابق با برنامه زمانبندي پاکات …

سعيد مهديون در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: پيش بيني مي شود که اين اپراتور از فروردين ماه سال ۸۸ فعاليت خود را آغاز کند.
وي با تاکيد بر اينکه خريداران اسناد تنها ۱۰ روز زمان خواهند داشت تا اسناد و مدارک مزايده را تحويل دهند ، ادامه داد: مطابق با برنامه زمانبندي پاکات الف و ب مزايده در روز ۱۷ آذرماه بازگشايي و پاکت ج که مربوط به قيمت پيشنهادي شرکت کنندگان است هفته اول دي ماه گشوده خواهد شد و پس از آن برنده مزايده مشخص مي شود.
مهديون گفت: برنده مزايده اپراتور سوم پس از اين مرحله مي تواند شرکت خود را ثبت و با پرداخت سرمايه فعاليت خود را آغاز کند.
وي با تاکيد بر اينکه اسناد مزايده کامل بوده و داراي صراحت و شفافيت است، يادآور شد: دوره حفاظت دو ساله اپراتور دوم (ايرانسل ) به پايان رسيده و اپراتور سوم به محض دريافت پروانه، اجازه شروع به کار و ارائه سرويس خواهد داشت.
مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه، تصريح کرد: اپراتور سوم ۹ ماه براي اجرايي کردن شبکه خود زمان خواهد داشت؛ اما پيش بيني مي کنيم که اين اپراتور به مراتب زودتر از اين موعد سيم کارت هاي خود را به بازار عرضه کند.
در همين حال ۱۵ شرکت داخلي و خارجي اسناد مزايده اپراتور سوم را خريداري کرده و در حال رايزني و مذاکره براي يافتن سرمايه گذار هستند.
اپراتور سوم در مدت ۱۵ سال بايد ۱۷ ميليون مشترک ديتا و صوت را جذب کند که اين مدت براي دو دوره پنج ساله قابل تمديد خواهد بود.
در ترکيب سهامداران اپراتور سوم به هيچ وجه شرکت هاي دولتي و شبه دولتي نمي توانند حضور داشته باشند. 
۱۲۸/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا