زمينه سرمايه گذاري خارجي براي گوشي تلفن همراه بايد آماده شود

” جمشيد عدالتيان ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : نبود بستر هاي مناسب سرمايه گذاري در کشور و تبليغات منفي رسانه هاي غربي باعث شده است که سرمايه گذاران خارجي تمايلي براي سرمايه گذاري توليد گوشي تلفن همراه در ايران نداشته باشند .وي افزود : جبران عقب ماندگي و دستيابي به …

” جمشيد عدالتيان ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : نبود بستر هاي مناسب سرمايه گذاري در کشور و تبليغات منفي رسانه هاي غربي باعث شده است که سرمايه گذاران خارجي تمايلي براي سرمايه گذاري توليد گوشي تلفن همراه در ايران نداشته باشند .
وي افزود : جبران عقب ماندگي و دستيابي به توسعه پايدار، نيازمند سرمايه گذاري براي بهره جويي از مزيت هاي نسبي و تواناييهاي بالقوه اقتصادي در توليد گوشي تلفن همراه است.
اين مدرس دانشگاه اظهار داشت : در دنياي امروز، سرمايه با سهولت قابل نقل و انتقال است ،اما سرمايه گذاران به دنبال کسب سود بيشتر و مکاني امن تر و بازدهي بيشتر هستند .
وي ياد آور شد : که به همين علت است که سرمايه گذاران در کشور هاي پيشرفته با خاطري آسوده سرمايه گذاري مي کنند و دغدغه اي ندارند .
اين کارشناس اعلام کرد : چنانچه امنيت سرمايه گذاري و بستر قانوني لازم در کشور هاي در حال توسعه و اقتصادهاي آنان فراهم شود، سرمايه گذاران بين المللي ميل و رغبت بيشتري براي حضور در اين گونه بازارها پيدا خواهند کرد و قدرت جذب سرمايه ها توسط آنان بيش از پيش به وجود مي آيد .
۱۲۳/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا