شرکت ارتباطات سعودي در بحرين سرمايه گذاري مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش ،  STC آماده است تا ۶۰ درصد از سهام  اپراتور بحريني را خريداري کند درحالي که بتلکو اعلام کرد که هنوز درباره مشارکت با سرمايه گذاران ديگر و فروش سهام خود تصميمي نگرفته  است. سهام شرکت بتلکو در بازار بورس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش ،  STC آماده است تا ۶۰ درصد از سهام  اپراتور بحريني را خريداري کند درحالي که بتلکو اعلام کرد که هنوز درباره مشارکت با سرمايه گذاران ديگر و فروش سهام خود تصميمي نگرفته  است.
سهام شرکت بتلکو در بازار بورس بحرين قرار گرفته و کل سرمايه آن از آوريل ۲۰۰۸ ميلادي تاکنون سه ميليارد و ۲۰۰ ميليون دلار بوده است.
بر اساس اين گزارش، شرکت Mumtalakat Holding بحرين ۳۶.۷ درصد از سهام اين اپراتور را در اختيار دارد.
در ميان اپراتورهاي موجود در عربستان الجاوال” با ۱۳ ميليون و ۶۰۰هزار كاربر رتبه اول را به خود اختصاص  داده است.
اين اپراتور سرويس هاي شبكه GSM  را از اول ‍‍‍ژانويه ۱۹۹۶ميلادي در اختيار كاربران خود گذاشته است و مالكيت اصلي آن در اختيار تلكام سعودي STC است.
اين اپراتور به منظور گسترش فعاليت هاي خود و کسب سهم بيشتر در بازارهاي خارجي شش ميليارد دلار در اين بخش سرمايه گذاري كرده است.
جاوال همچنين اعلام كرده است براي گسترش فعاليت هاي برون مرزي خود به بازار شمال آفريقا چشم دوخته و در نظر دارد حضورش را در اين منطقه گسترش دهد.
۱۳۴/۱۶۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا