بازارگوشي هاي همراه تهران،روزگار خوشي ندارد

آخرين بررسي هاي صورت گرفته خبرنگار موبنا حاکي از آن است که  نامناسب بودن عرضه انواع گوشي هاي تلفن همراه در سطح بازار تلفن  همراه با تقاضا براي خريد اين کالاي ارتباطي باعث شده تا ميزان خريدوفروش گوشي هاي تلفن همراه به شدت کاهش يابد.“جواد اصغر زاده” يکي از فعالان بازار در اين باره به …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته خبرنگار موبنا حاکي از آن است که  نامناسب بودن عرضه انواع گوشي هاي تلفن همراه در سطح بازار تلفن  همراه با تقاضا براي خريد اين کالاي ارتباطي باعث شده تا ميزان خريدوفروش گوشي هاي تلفن همراه به شدت کاهش يابد.
“جواد اصغر زاده” يکي از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: در همين حال کاهش نقدينگي مردم از دلايل ديگري به شمار مي آيد که به بي رونقي بازار دامن زده  زيرا به همين  علت است که اکثر مردم براي خريد به بازار گوشي تلفن همراه تمايل ندارند.
اين فروشنده افزود: در پي کاهش تقاضا براي خريدوفروش گوشي اکثر فعالان بازار مجبور به تعديل قيمت شدند.
وي افزود: با شرايط فعلي حاکم بر بازار ادامه رکودوسکون در اين بازار پر مصرف  طبيعي وقابل پيش بيني بنظر مي رسد  محسوب مي شد.
به اين ترتيب،با توجه به آنچه  که آمد ،گوشي هايي با قيمت هاي غيرمتعارف و بالا فعلا از دور رقابت ها کناررفته اند و در وضعيت کنوني فقط آن دسته از گوشي ها مي توانند جلب توجه کنند که ميانگين قيمت آنها بين ۲۰۰ تا ۱۰۰ هزار تومان باشد.
۱۲۹/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا