مدل ۶۶۰۰ نوکيا

 نوکيا تلاش کرد طراحي داخل گوشي را مانند طراحي بيروني آن ظريف و جذاب ارائه دهد اگرچه صفحه مغناطيسي درب گوشي تا حدودي ظاهر آن را خدشه دار مي کند . اين صفحه فضاي زيادي را اشغال کرده است و در نتيجه فضاي کمتري براي صفحه کليد و صفحه نمايش باقي مي ماند . در …

 نوکيا تلاش کرد طراحي داخل گوشي را مانند طراحي بيروني آن ظريف و جذاب ارائه دهد اگرچه صفحه مغناطيسي درب گوشي تا حدودي ظاهر آن را خدشه دار مي کند . اين صفحه فضاي زيادي را اشغال کرده است و در نتيجه فضاي کمتري براي صفحه کليد و صفحه نمايش باقي مي ماند . در صورت بسته بودن درب ، گوشي نماي زيباتري دارد .
**باتري
باتري اين گوشي نوکيا از نوع Li-Ion BL-4CT است که توان آن ۸۶۰ ميلي آمپر است و با باز کردن درب باتري مي توان به آن دسترسي پيدا کرد . اين باتري در حالت Stand by حداکثر ۳۰۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا چهار ساعت دوام مي آورد .
**صفحه نمايش
صفحه نمايش اصلي در نوکيا ۶۶۰۰ درب دار داراي اندازه ۱۳/۲ اينچ و وضوح QVGA است که ۱۶ ميليون رنگ را نشان مي دهد . اين صفحه نمايش از تکنولوژي OLED استفاده مي کند . خوانايي صفحه نمايش OLED زير نور مستقيم خورشيد بخوبي ساير گوشي هاي نوکيا نيست و استفاده از آن را در روزهاي آفتابي در هواي آزاد کمي مشکل مي کند .
**صفحه کليد
صفحه کليد در نوکيا ۶۶۰۰ درب دار ساختار مناسبي دارد . کليدها به اندازه کافي بزرگ هستند و فواصل کوچک اما قابل تشخيصي بين آنها وجود دارد . ستون مياني کليدها داراي نماي متفاوتي است . تمامي کليدها بخوبي واکنش مي دهند تايپ کردن با صفحه کليد اين گوشي لذت بخش است .
**سيستم پخش کننده
نرم افزار پخش موسيقي در نوکيا ۶۶۰۰ درب دار مانند گوشي هاي پيشرفته نوکيا است . اين برنامه کارايي کافي و طراحي جالبي دارد و هم چنين از فرمت هاي بسيار و جلد آلبوم پشتيباني مي کند . نوکيا ۶۶۰۰ درب دار آهنگ ها را براساس خواننده ، آلبوم و نوع تفکيک مي کند و از فرمت فايل هاي AAC+, AAC , MIDI , MP3 و WMA پشتيباني مي نمايد .
**دوربين
نوکيا ۶۶۰۰ درب دار داراي يک دوربين دو مگاپيکسل است که وضوح آن ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰  ?2?? پيکسل است . دوربين از کانون ثابت استفاده مي کند اگرچه به فلش LED مجهز است که فلش نيز نسبتا ضعيف است و براي عکس گرفتن از اجسامي که در فاصله نزديک قراردارند مناسب است . تنظيمات دوربين محدود است و شامل تعادل رنگ سفيد ، سه درجه کيفيت ، جلوه هاي ويژه مختلف ، عکس هاي متوالي و عکسبرداري در حالت افقي و عمودي است.
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي ۱۸ مگابايتي است که توسط microSD TransFlash تا هشت گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي ۶۶۰۰ نوکيا هم اکنون با گارانتي متفرقه به بهاي سه ميليون و ۲۱۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا