آلکاتل لوسنت امتياز شبکه وايمکس ايتاليا را بدست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين قرارداد، الکاتل لوسنت مسووليت  ساخت و نگهداري از شبکه پهن باند بي سيم  بر پايه تکنولوژي WiMAX 802.16e-2005 (Rev-e) ايتاليا را بر عهده گرفته است.درمرحله اول اجراي اين طرح، آلکاتل ۱۳۰ ايستگاه در دو شهر ايتاليا احداث خواهد کرد.“ماريو سيتلي” مدير …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين قرارداد، الکاتل لوسنت مسووليت  ساخت و نگهداري از شبکه پهن باند بي سيم  بر پايه تکنولوژي WiMAX 802.16e-2005 (Rev-e) ايتاليا را بر عهده گرفته است.
درمرحله اول اجراي اين طرح، آلکاتل ۱۳۰ ايستگاه در دو شهر ايتاليا احداث خواهد کرد.
“ماريو سيتلي” مدير عامل  ARIA گفت: با اين همکاري، سرويس هاي پهن باند  با سرعت بالا در اخيتار کاربران ايتاليايي قرار خواهد گرفت و باعث توسعه فعاليت هاي اقتصادي  و بهبود سطح کيفي  زندگي  مردم اين کشور مي شود.
 وي افزود : در فاز دوم اين طرح سرويس VoIPو شبکه تلفن همراه مجازي  را نيز در اختيار کاربران مي گذاريم.
در اين قرارداد، طراحي ، مهندسي و يکپارچه سازي تکنولوژي هاي  شبکه براي تهيه راه کار WiMAX Rev-e بر عهده آلکاتل لوسنت خواهد بود.
شرکت فرانسوي- آمريکايي الکاتل لوسنت که مقر اصلي آن در پاريس است، در زمينه تهيه نرم افزار ،سخت افزار و سرويس هاي ارتباطي فعاليت مي کند و در بيش از ۱۳۲کشور نمايندگي دارد.
تعداد کاربران تلفن همراه درايتاليا با ۱۱ اپراتور ۸۷ ميليون و ۳۵۱هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۴۶.۱درصد اعلام شده است.
۱۳۴/۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا