اپل توليد آيفون را بيش از ۴۰درصد کاهش مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش رکود اقتصادي که جهان را در بر گرفته است شمار مشتريان و طالبان اين گوشي را نيز تحت تاثير قرار داده است که اين امر باعث تجديد نظر در طرح هاي توليد آيفون از سوي شرکت اپل شده است.در ادامه اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش رکود اقتصادي که جهان را در بر گرفته است شمار مشتريان و طالبان اين گوشي را نيز تحت تاثير قرار داده است که اين امر باعث تجديد نظر در طرح هاي توليد آيفون از سوي شرکت اپل شده است.
در ادامه اين خبر آمده است پيشتر اعلام شده بود که اپل احتمال دارد توليد خود را به دليل اينکه تمايل کاربران به خريد گوشي هاي هوشمند گران قيمت کاهش يافته است، حدود ۱۰ درصد کاهش دهد.
اپل پيشتر هشدار داده بود که رکود اقتصادي جهان گريبان فروش تمام بخش هاي توليدي را خواهد گرفت و کارشناسان اين شرکت معتقدند با پشت سر گذاشتن رکود توليد ، فروش شرکت در ايام تعطيلات و سال ۲۰۰۹ به سطح مطلوب مي رسد.
کارشناسان در بررسي هايي که از بازار تلفن همراه انجام دادند با بيان اينکه فروش تلفن همراه در سال جاري در حال کاهش است اعلام کردند: با وجود اين، رقابت در ميان خريداران و کاربران  در طول تعطيلات سال جديد ميلادي همچنان در سطح بالايي خواهد ماند.
برخي کارشناسان براين باورند که به دليل وضعيت اقتصادي جهان و  کاهش رشد بازار تلفن همراه در فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي رشد اين بازار در سال ۲۰۰۹ نيز کاهش خواهد يافت، اما رقابت در بازار همچنان روبه  افزايش  خواهد بود.
۱۳۴/۱۶۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا