اشکال امنيتي گوشي آيفون کشف شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک ، اين نقص امنيتي را در سيستم صوتي بخش مربوط به فرمت  ويديويي گوشي آيفون کشف کرد و اين مشکل مي تواند سيستم گوشي آيفون ، آيپاد  و ديگر وسايل همراه ساخت شرکت اپل را مختل کند. نکته مهم درباره اين نقص گوشي آيفون …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک ،
اين نقص امنيتي را در سيستم صوتي بخش مربوط به فرمت  ويديويي گوشي آيفون کشف کرد و اين مشکل مي تواند سيستم گوشي آيفون ، آيپاد  و ديگر وسايل همراه ساخت شرکت اپل را مختل کند.
 نکته مهم درباره اين نقص گوشي آيفون اين است که کاربران خودشان قادر به شناسايي و رفع نقص ياد شده نيستند و اين نقص و اشکال گوشي آيفون را يک مهندس ايتاليايي با نام ” پير گئورگيو زامبريني” کشف کرد ه است و زامبريني در بخش سيستم هاي امنيتي گوشي هاي ساخت شرکت اپل فعاليت مي کند.
شرکت اپل Apple Inc عرضه کننده گوشي هاي آيفون ، درسال ۱۹۶۷ در آمريکا تاسيس شد ؛ دفتر مرکزي آن در شهر کاليفرنيا است و در زمينه صنعت نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و توليد لوازم الکترونيکي فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۰۱/۲۴ ميليارد دلار ، درآمد خالص آن  50/3 ميليارد دلار و شمار کارکنان تمام وقت شرکت  17 هزار و ۷۸۷ نفر و پاره وقت دو هزار و ۳۹۹ نفر اعلام شده است.
۱۳۱/ ۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا