پاناما دستور استفاده اشتراکي از برج هاي ارتباطي را صادر کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “مونبا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين خبر،رگولاتور در دستور خود از تمامي دارندگان برج ها ي ارتباطي تلفن همراه خواسته است اقداماتي را در جهت استفاده اشتراکي از اين برج ها با اپراتورهاي ديگر انجام دهند.دليل اتخاذ اين تصميم ASEP ، کاهش هزينه هاي اپراتورها و جلوگيري …

به گزارش گروه اخبار خارجي “مونبا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين خبر،رگولاتور در دستور خود از تمامي دارندگان برج ها ي ارتباطي تلفن همراه خواسته است اقداماتي را در جهت استفاده اشتراکي از اين برج ها با اپراتورهاي ديگر انجام دهند.
دليل اتخاذ اين تصميم ASEP ، کاهش هزينه هاي اپراتورها و جلوگيري از نصب برج ها ي اضافي در کشور اعلام کرد.
در ادامه اين گزارش امده است درصورتي که اپراتورها نتوانند در زمينه اين  تصميم ،خود به توافق برسند و اقدامات لازم را انجام دهند ، رگولاتور وارد صحنه خواهد شد و دستورات تحميلي خود را اعمال مي کند.
ضريب نفوذ تلفن همراه در پاناما ۸۳ درصد و شمار کاربران “کابل اند وايرلس” و “تلفنيکا”  دو اپراتور تلفن همراه اين کشور براساس آمارفصل اول ۲۰۰۸ ميلادي حدود دو ميليون و ۷۰۰ هزار نفر است.
ديجي سل در اوايل سال ۲۰۰۸ ميلادي توانست مجوز شبکه تلفن همراه اين کشور را بدست آورد و با اجراي کامل طرح هاي خود در آينده اي نزديک به عنوان سومين اپراتور اين کشور فعاليت خود را آغاز مي کند.
۱۳۴/۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا