افزايش درآمد بازي هاي موبايلي در چين

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “چاينا تک نيوز”، درآمد بازي هاي Java در فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي به ۲۱۸ ميليون يوان رسيد که نسبت به فصل دوم همين سال از ۸۶/۱۵ درصد رشد برخوردار بوده است. ارزش  هر يوآن برابر با ۱۴۶۳/۰ دلار است.با اين حال از آن جا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “چاينا تک نيوز”، درآمد بازي هاي Java در فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي به ۲۱۸ ميليون يوان رسيد که نسبت به فصل دوم همين سال از ۸۶/۱۵ درصد رشد برخوردار بوده است.
ارزش  هر يوآن برابر با ۱۴۶۳/۰ دلار است.
با اين حال از آن جا که افزايش تعداد بازي ها از حد مجاز شرکت چاينا موبايل تجاوز کرده است، اين شرکت از اول سپتامبر ۲۰۰۸ ارايه برخي بازي ها را متوقف کرده و محصولات بازي هاي موبايلي خود را تا دو سوم کاهش داده است.
اين موضوع موجب افزايش قيمت و درآمد بخش بازي هاي تلفن همراه براي اپراتورهاي ديگر شده است.
درآمد بازي هاي شرکت چاينا يونيکام در فصل سوم ۱۰۲ ميليون يوآن بوده که نسبت به فصل دوم ۷۴/۳ درصد رشد داشته است.
موسسه تحقيقاتي گارتنر اعلام کرد، آسيا پاسفيک در حال حاضر بزرگ ترين بازار بازي هاي تلفن همراه را به خود اختصاص داده است.
پيش بيني شده است که درآمد بازي هاي تلفن هرماه در اين منطقه از ۳/۲ ميليارد دلار در سال ۲۰۰۸ به ۴/۳ ميليارد دلار تا سال ۲۰۱۱ برسد.
درآمد بازي هاي موبايلي در هند در سال ۲۰۰۷ ميلادي ، ۸۰ ميليون دلار بوده است و پيش بيني مي شود تا سال ۲۰۱۲ به ۴۵۰ ميليون دلار برسد و به گفته تحليلگران گارتنر هند به بزرگترين بازار بازي هاي موبايلي در جهان تبديل خواهد شد.
۱۱۲/ ۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا