نوکيا شش گوشي جديد به بازار مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، تلفن هاي همراه نوکيا ۷۱۰۰ Supernova، اکسپرس موزيک ۵۱۳۰، ۲۳۲۳ ، ۲۳۳۰ کلاسيک ، ۱۲۰۲ و ۱۶۶۱ گوشي هاي جديد نوکيا هستند. سرويس Life Tools نوکيا به کاربران روستايي اين امکان را مي دهد که به اطلاعات کشاورزي و آموزشي دانشگاهي به آساني …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، تلفن هاي همراه نوکيا ۷۱۰۰ Supernova، اکسپرس موزيک ۵۱۳۰، ۲۳۲۳ ، ۲۳۳۰ کلاسيک ، ۱۲۰۲ و ۱۶۶۱ گوشي هاي جديد نوکيا هستند.
سرويس Life Tools نوکيا به کاربران روستايي اين امکان را مي دهد که به اطلاعات کشاورزي و آموزشي دانشگاهي به آساني دسترسي پيدا کنند.
سرويس ديگر موسوم به  Mail on Ovi به کاربران امکان ايجاد و استفاده از يک آدرس ايميل را به طور مستقيم توسط تلفن همراه و بدون نياز به رايانه مي دهد.
کاربران مناطق دور افتاده و روستاها مي توانند با استفاده از اين سرويس به اينترنت دسترسي پيدا کنند.
ارايه اين دو سرويس و گوشي هاي ياد شده از هند آغاز مي شود و سپس وارد بازار آفريقا و آسيا خواهد شد.
شرکت نوکيا در فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي ۸/۱۱۷ ميليون گوشي تلفن همراه به بازار ارايه کرده است و سهم اين شرکت در بازار هاي جهاني به ۴/۳۹ درصد رسيد که در مقايسه با زمان مشابه سال گذشته با ارايه ۷/۱۱۱ ميليون تلفن همراه  5/5 درصد افزايش داشته است.
تعداد کارکنان اين شرکت ي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۱۲/ ۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا