راه اندازي GPRS سيم کارت هاي اعتباري پس از دائمي،استفاده ۸۰ درصد مشترکان از پيامک فارسي

به گزارش خبرنگار سيتنا، مهندس وحيد صدوقي مديرعامل شرکت ارتباطات سيار در بخش پرسش و پاسخ نشست خبري امروز اظهارداشت: تعرفه پيامک فارسي سيم کارت هاي اعتباري همراه اول از ۱۲ روز گذشته اعمال مي شود و پيامک هايي که پيش از اين ارسال شده باشند نيز از تاريخ اعلام شده مطابق تعرفه جديد محاسبه …

به گزارش خبرنگار سيتنا، مهندس وحيد صدوقي مديرعامل شرکت ارتباطات سيار در بخش پرسش و پاسخ نشست خبري امروز اظهارداشت: تعرفه پيامک فارسي سيم کارت هاي اعتباري همراه اول از ۱۲ روز گذشته اعمال مي شود و پيامک هايي که پيش از اين ارسال شده باشند نيز از تاريخ اعلام شده مطابق تعرفه جديد محاسبه خواهند شد.
وي افزود: سرويس GPRS براي دو ميليون مشترک پيش بيني شده است که در صورت استقبال بيشتر مشترکان امکان افزايش آن به مقادير بالاتر وجود دارد.
صدوقي گفت: GPRS سيم کارت هاي اعتباري پس از سيم کارت هاي دائمي راه اندازي و تعرفه آن نيز پيش از راه اندازي اعلام خواهد شد.
همچنين مهندس رضوي معاون طرح و مهندسي شرکت ارتباطات سيار در خصوص سايت شرينگ اظهارداشت: به محض تعريف تعرفه هاي مربوط به استفاده هاي مشاع اپراتورها از سايت ها توسط شرکت سايت شرينگ و تاييد آن از سوي سازمان تنظيم مقررات اپراتورها مي توانند از سايت هاي مشترک استفاده کنند.
مهندس صدوقي در خصوص ميزان استقبال مشترکان از پيامک فارسي گفت: در حال حاضر ۷۰-۸۰ درصد مشترکان از فونت فارسي براي ارسال پيامک استفاده مي کنند و با وجود رشد ۲۰ درصدي درآمد شرکت اما درآمد پيامک ۱۲ درصد کاهش داشته است.
صدوقي همچنين در خصوص فيلترينگ MMS گفت: فيلترينگ براساس تقاضاي مشترکان است و در اين صورت امکان پيگيري اولين تا آخرين ارسال کننده MMS و در نتيجه کاهش تخلفات وجود دارد.
وي درخصوص شارژ پيامک هاي به مقصد نرسيده اظهارداشت: پيامک هاي به مقصد نرسيده همچون نامه ارسال شده اي است که به دلايل مختلف برگشت خورده و به مقصد نمي رسد اما تمبر آن باطل شده است.
صدوقي ادامه داد: براي رفع اين مشکل طبق سيستم جديد تنها در صورت دريافت دريوري از سوي سيستم مخابرات هزينه ارسال پيامک محاسبه مي شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا