اميدواريم تاييديه آيين‌نامهMMS را تا پايان آبان از رگولاتوري بگيريم

به گزارش خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، وحيد صدوقي ـ مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران در نشست خبري كه صبح امروز با حضور خبرنگاران برگزار شد، با اشاره به فعاليت GCها گفت: ۸۶ درصد سايت‌ها راه‌اندازي شده و ۶۱ درصد آنها هم تاييد شدند و ۱۴ درصد سايت‌‏ها به‌زودي راه‌‏اندازي خواهد شد كه …

به گزارش خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، وحيد صدوقي ـ مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران در نشست خبري كه صبح امروز با حضور خبرنگاران برگزار شد، با اشاره به فعاليت GCها گفت: ۸۶ درصد سايت‌ها راه‌اندازي شده و ۶۱ درصد آنها هم تاييد شدند و ۱۴ درصد سايت‌‏ها به‌زودي راه‌‏اندازي خواهد شد كه اميدواريم بتوانيم ظرف يك ماه آينده پرونده GC ها را ببنديم.
وي گفت: تعداد BTS ها در كشور به ۱۶ هزار و ۳۱۰ BTS ،MSC به ۷۷ مركز وHLR به ۳۴.۱ ميليون رسيده است و پوشش شهري نيز به هزار و ۴۶ شهر رسيده و ظرفيتSMS ما نيز براي ۳۷ ميليون مشترك آماده است.
وي با بيان اينكه در حال حاضر رومينگ ما در ۱۰۵كشور با ۲۳۷ اپراتور برقرار است، اظهار كرد: براي ايام حج سال جاري با سه اپراتور عربستان صحبت و مذاكره كرديم كه هزينه رومينگ را كاهش دهيم و اين هزينه از ۹۶۳ تومان به ۱۶۴ تومان كاهش يافته و دريافت پيامك نيز رايگان شده است.
مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران با اشاره به واگذاري سيم‌كارت‌هاي همراه اول گفت: در سال ۸۷ سيم‌كارت‌هاي واگذار شده ۳.۵ ميليون سيم كارت بود كه ۳.۲ ميليون آن اعتباري بوده و بقيه دائمي است.
صدوقي با اشاره به جايگاه شركت بر اساس آخرين آمار خاطرنشان كرد: از نظر تعداد مشتركان دائمي در خاورميانه رتبه اول و در دنيا رتبه دوازدهم را داريم و از نظر مشتركان در خاورميانه رتبه دوم و در دنيا رتبه سي‌ام را دارا هستيم و روند رشد ما از ۶۸ به ۳۸ ارتقا يافته است.
وي يادآور شد: برنامه سال جاري جذب شش ميليون مشترك جديد است كه تا به حال حدود ۳.۵ ميليون در اين زمينه محقق شده است.
صدوقي اظهار كرد: سرويس WLL روستايي در هشت استان تست شده و توسعه IN نيز در حال حاضر ۱۲.۵ ميليون ظرفيت دارد كه به پيمانكاران ابلاغ شده و اين ظرفيت تا ۲۰ ميليون ارتقا خواهد يافت.
وي ادامه داد: طراحي توسعه شبكه براي ۳۸ ميليون مشترك درحال انجام است كه طراحي مجدد شبكه تهران براي ده ميليون مشترك است كه درنظر داريم طراحي تهران را نيز يكپارچه كنيم چون هميشه اين طرح به صورت جداگانه انجام مي‌شد.
وي همچنين اظهار اميدواري كرد كه تا پايان بهمن‌ماه همه‌ي سوئيچ‌ها تعويض شده و به سافت سوئيچ تبديل شوند.
صدوقي همچنين از راه‌اندازي ۱۹۰ سايت BTS در تهران در چند ماه گذشته خبر داد كه اين كار با همكاري شهرداري صورت گرفت.
مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران گفت: در سال ۸۶ تعداد هزار و ۴۶۴ سايت BTS راه‌‏اندازي شد و در سال ۸۷ اين تعداد به دو هزار و ۷۴۰ سايت رسيد و در زمينه توسعه پوشش جاده‌‏هاي اصلي کشور هزار و ۴۶ سايت BTS نصب شد و قرار است تا پايان سال کل جاده‌‏ها تحت پوشش BTS قرار گيرند.
صدوقي در ادامه سخنان خود به طراحي فاز چهار توسعه شبکه تلفن همراه اشاره کرد و افزود:‌ در حال حاضر طراحي فاز چهار کامل شده است و ما به شرکت‌‏هاي مربوطه سفارش نسل چهار BTS را داده‌‏ايم که اين خريد جديد طي حداکثر دو ماه آينده انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا