۸۰ هزار نفر موفق به ثبت نام GPRS شده اند

نيکوفر در نشست رسانه اي  شرکت ارتباطات سيار با تا کيد  براينکه GPRS تلفيق در تحول عمده اينترنت و موبايل  سلولي در دنيا است، اظهار داشت: اينترنت همراه  مولفه اصلي توانمندسازي ارائه خدمات  و محتوا است که در سال آينده به شدت رشد خواهد کرد.عضو هيات مديره شرکت ارتباطات سيار با بيان اينکه GPRS فعلا …

نيکوفر در نشست رسانه اي  شرکت ارتباطات سيار با تا کيد  براينکه GPRS تلفيق در تحول عمده اينترنت و موبايل  سلولي در دنيا است، اظهار داشت: اينترنت همراه  مولفه اصلي توانمندسازي ارائه خدمات  و محتوا است که در سال آينده به شدت رشد خواهد کرد.
عضو هيات مديره شرکت ارتباطات سيار با بيان اينکه GPRS فعلا در حد اتصال به شبکه اينترنت براي مشترکان  فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: بزودي ارائه خدمات مولتي مديا را روي اين شبکه خواهيم داشت.
وي گفت :مشترکان دائمي همراه اول در تهران مي توانند از طريق پورتال شرکت ارتباط سيار تقاضاي خود را براي دريافت اين سرويس ارائه کنند.
به گفته نيکوفر، GPRS براي مشترکان اعتباري در تهران و سراسر کشور بعد از آزمايش نهايي عرضه خواهد شد.
وي ادامه داد: اين طرح در فاز اول در هشت شهر کشورآزمايش شده است و تا پايان سال جاري تمام مراکز استانهاي کشور تحت پوشش اين سرويس قرار خواهند گرفت.
وي با بيان اينکه” سرويس GPRS و MMS همراه اول براي يک هزار کاربر آزمايش شد” خاطرنشان کرد: پس از اين مرحله، اينترنت روي شبکه EDGE با سرعت بالاتر از ميزان فعلي به مشترکان عرضه مي شود.
وي با اشاره به چشم انداز ارايه سرويس GPRS گفت: توسعه و ارايه اين سرويس در کل کشور و به موازات آن ارتقاي کيفيت سرعت در سطح شبکه وافزايش سطح تنوع سرويس از جمله برنامه هاي همراه اول است.
به گفته نيکوفر حداقل ۴۵ هزار کاربر آنلاين براي ثبت نام در سايت mci  مراجعه کرده اند و طبق آمار اعلام شده از مرکز تماس همراه اول حدود ۶۰ درصد مشکلات به اخلال در دريافت اين سرويس مربوط به گوشي، پنج درصد مربوط به مناطق پوشش دهي، ۱۵ درصد مربوط به فعال سازي سرويس و ۲۰ درصد به مشکلات ارسال تنظيمات است که از هفته آينده کاملا برطرف مي شود.
۱۲۸/۱۶/۱۲۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا