تحقيق و تفحص FCC درباره تي موبايل

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس خبرهاي منتشر شده رگولاتور ارتباطي آمريکا اين خبر را بعد از آن اتخاذ کرد که طرح ادغام دو اپراتور تلفن همراه آلتل و وريزون وايرلس به حالت تعليق درآمد.در ادامه اين گزارش امده است: FCCدليل اين تصميم خود را بررسي مالکيت سرمايه گذاران …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس خبرهاي منتشر شده رگولاتور ارتباطي آمريکا اين خبر را بعد از آن اتخاذ کرد که طرح ادغام دو اپراتور تلفن همراه آلتل و وريزون وايرلس به حالت تعليق درآمد.
در ادامه اين گزارش امده است: FCCدليل اين تصميم خود را بررسي مالکيت سرمايه گذاران خارجي در شرکت هاي داخلي اعلام کرده است.
بر اساس گزارش وال استريت ژورنال ،شعبه آمريکايي تي موبايل آلمان ماه گذشته اعلام کرده بود در جهت اعمال پاره اي از سياست ها ي بازسازي در نظر دارد سهم شرکت هاي آمريکايي را در اين شرکت به ۲۰ درصد محدود کند.
در ادامه اين گزارش امده است، علاوه بر تي موبايل، اپراتور انگليسي وودافون نيز خواستار افزايش سهم خود در نمايندگي ها  در آمريکا هستند.
 کميسيون فدرال مخاربرات آمريکا ( اف سي سي ) در سال ۱۹۳۴ميلادي به منظور نظارت بر تمام بخش هاي ارتباطي اين کشور تاسيس شد.
در آمريکا ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که تي موبايل با بيش از ۳۰ مليون کاربر تا مارس ۲۰۰۸ ميلادي رتبه چهارم جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور را به خود اختصاص داده است.
شرکت مادر و سرمايه گذار تي موبايل  در سال ۱۹۹۶در بن آلمان تاسيس شد و.۱۵.۷درصد سهام اين شرکت در اختيار دولت است و تعداد کاربران اين اپراتور تا دسامبر ۲۰۰۷ ميلادي در اين کشور بيش از ۳۵ميليون نفر اعلام شده است.
۱۳۴/ ۱۶۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا