افراد کم درآمد بيشتر از پولدارها طرفدار آيفون هستند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت مک ورد، اين تحقيقات نشان داده که روند خريد گوشي آيفون در بين اقشار کم درآمد رو به افزايش بوده بطوري رشد آن در ميان کمد درامدها  48 درصد و در ميان ساير افراد با درآمد بسيار بالا ۱۶ درصد بوده است.اقشار با درآمد بسيار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت مک ورد، اين تحقيقات نشان داده که روند خريد گوشي آيفون در بين اقشار کم درآمد رو به افزايش بوده بطوري رشد آن در ميان کمد درامدها  48 درصد و در ميان ساير افراد با درآمد بسيار بالا ۱۶ درصد بوده است.
اقشار با درآمد بسيار پايين و خيلي ضعيف  15 درصد کل طرفداران اين گوشي را تشکيل مي دهند و اين تحقيق همچنين نشان مي دهد  که اين گوشي در ميان افراد ۱۸ تا ۳۵ سال که اغلب مرد هستند، بيشترين طرفدار را دارد.
بر اساس اين گزارش بسياري از افرادي که به خريد اين گوشي تمايل دارند،  اعلام کرده اند که به دليل قابليت هاي اين گوشي آن را مي پسندند زيرا آيفون  داراي امکان پخش موسيقي، ويديو، دسترسي به اينترنت، ايميل، پيام فوري، دوربين و بسياري قابليت هاي ديگر است.
تعداد افراد گروه کم درآمد که به موسيقي از طريق گوشي هاي هوشمند گوش مي دهند ،حدود ۵ درصد افزايش يافته است و استفاده از مرورگرها نيز براي بررسي اخبار يا ديگر اطلاعات در اين دسته از افراد پنج  درصد افزايش يافته است.
“کام اسکور” شرکت ارزيابي ترافيک اينترنتي است که در سال ۱۹۹۰در ويرجينياي آمريکا تاسيس شد وفعاليت اصلي آن ارزيابي بازار داده ها و سرويس هاي اينترنتي است.
۱۳۵/ ۱۶۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا