اندرو برنده شبکه CDMA چين شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين همکاري اندرو آنتن ها ي ايستگاه هاي ارتباطي و کابل HELIAX و همچنين لوازم جانبي لازم را در اختيار ۱۵ هزار سايت شبکه CDMA تلکام چين خواهد گذاشت.در ادامه اين گزارش آمده است ، اين طرح قرار است تا پايان سال …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين همکاري اندرو آنتن ها ي ايستگاه هاي ارتباطي و کابل HELIAX و همچنين لوازم جانبي لازم را در اختيار ۱۵ هزار سايت شبکه CDMA تلکام چين خواهد گذاشت.
در ادامه اين گزارش آمده است ، اين طرح قرار است تا پايان سال جاري به  اجرا گذاشته شود.
به گفته يک مقام آگاه ،در ميان شرکت هاي موجود براي مشارکت در اين طرح، اندرو تنها شرکت خارجي بود که با توجه به کيفيت توليدات و شهرتي که داشت توانست مسووليت تهيه کابل و آنتن هاي مورد نياز اين شبکه را بدست آورد.
 چاينا تلکام يکي از سه اپراتور بزرگ چين و بزرگ ترين شرکت ارايه دهنده سرويس هاي خطوط زميني و پهن باند در جهان است که به تازگي در همکاري با چاينا يونيکام سرويس هاي خطوط ثابت را ارايه مي دهد.
اين اپراتور سرويس هاي خود را در اختيار کاربران ۲۱ استان اين کشور قرار مي دهد و تعداد کاربرانش در خطوط ثابت ۲۱۰ ميليون و خطوط همراه ۴۰ ميليون نفر است و حدود ۴۳ ميليون کاربر سرويس هاي پهن باند دارد.
۱۳۴/۱۶۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا