کاهش تعرفه واردات گوشي تلفن همراه،سرمايه گذاريها رانابود مي کند

” محمد توحيدي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا ازاتخاذ تصميم براي کاهش تعرفه واردات گوشي تلفن همراه گفت :آخرين مصوبه اي که از آن اطلاع دارم، کاهش تعرفه واردات به ?? درصد است و تا کنون از کاهش تعرفه به ۱۵ درصد هيچ اطلاعي  در دست نيست .وي افزود: کاهش تعرفه واردات …

” محمد توحيدي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا ازاتخاذ تصميم براي کاهش تعرفه واردات گوشي تلفن همراه گفت :آخرين مصوبه اي که از آن اطلاع دارم، کاهش تعرفه واردات به ?? درصد است و تا کنون از کاهش تعرفه به ۱۵ درصد هيچ اطلاعي  در دست نيست .
وي افزود: کاهش تعرفه واردات تلفن همراه به ۱۵ درصد و توقف توليد گوشي تلفن همراه سبب خواهد شد توليد کنندگان اعتماد خود را به تمامي وعده هاي وزارت صنايع از دست بدهند.
مدرس دانشگاه پيام نور اظهار داشت : اين اقدام عجيب است و توليد کنندگان نه تنها به آن اعتراض دارند که به دليل زيان و خسارتي که متحمل مي شوند، خود شکايت خواهند کرد.
توليد گوشي تلفن همراه در زمان وزارت عليرضا طهماسبي کليد خورد اما طي سه سال گذشته با فراز و نشيب هاي فراواني همراه بوده و سرمايه گذاري هاي انجام شده  بازدهي مطلوب را به ارمغان نياورده است .
۱۲۳/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا