موبينيل با بيش از ۱۸ ميليون کاربر بزرگترين اپراتور مصر

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل وورد”تعداد کاربران شرکت  Mobinil مصر در فصل سوم سال جاري ميلادي نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰۰ميلادي  38 درصد افزايش يافت.سهم موبينيل از بازار تلفن همراه مصر ۴۸درصد اعلام شده و اين شرکت ، در فصل سوم سال جاري ميلادي …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل وورد”
تعداد کاربران شرکت  Mobinil مصر در فصل سوم سال جاري ميلادي نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰۰ميلادي  38 درصد افزايش يافت.
سهم موبينيل از بازار تلفن همراه مصر ۴۸درصد اعلام شده و اين شرکت ، در فصل سوم سال جاري ميلادي توانست يک ميليون و ۳۹۲ هزار  کاربر جديد جذب کند.
همچنين ، درآمد خالص اين شرکت در فصل ياد شده به ۴۸۷ ميليون و ۷۰۰ هزار دلار رسيد که اين ميزان، افزايش ۱۹ درصدي را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان مي دهد.
سود خالص اين شرکت نيز در فصل سوم به شش ميليون و ۷۷۰ ميليون دلار افزايش يافت که اين ميزان نسبت به فصل قبل چهار درصد و در مقايسه با بازه زماني سال گذشته پنج درصد رشد داشته است.
 29 درصد سهام شرکت موبينيل در بازار بورس قاهره عرضه شده است و دو شرکت ” اوراسکام تلکام ”  با ۱/۳۳ درصد  و ” فرانس تلکام”  با ۳/۳۶ درصد  سهام داران عمده اين شرکت به شمار مي آيند.
مصر با سه اپراتور داراي حدود ۲۵ ميليون کاربر تلفن همراه با ضريب نفوذ ۳۳ درصد  است  و وودافون و اتصالات دو اپراتور فعال ديگر اين کشورهستند.
۱۳۱/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا