وريزون ۵/۱ ميليون دلار به قربانيان خشونت کمک مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي موبايل واک ، اين شرکت اعلام کرده است در نظر دارد بخشي از سود حاصل از فعاليت هاي تجاري خود را بجاي پرداخت ماليات به دولت ،  به سازمانهاي خيريه غير دولتي اختصاص مي دهد.وريزون هدفش از اين اقدام را دادن آگاهي و هشدار …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي موبايل واک ، اين شرکت اعلام کرده است در نظر دارد بخشي از سود حاصل از فعاليت هاي تجاري خود را بجاي پرداخت ماليات به دولت ،  به سازمانهاي خيريه غير دولتي اختصاص مي دهد.
وريزون هدفش از اين اقدام را دادن آگاهي و هشدار نسبت به خشونت ها رايج در زندگي روزمره مردم عنوان کرده است و اين کمک نقدي به چهار سازمان يا تشکيلات غير انتفاعي پرداخت مي شود.
Verizon Communications Inc  درسال ۱۹۸۳ در آمريکا تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر نيويورک است و در زمينه سرويس هاي مخابراتي فعاليت دارد و سرويس هاي اينترنتي پهن باند ، سرويس هاي تلويزيوني  و بي سيم ارتباط از راه دور را عرضه مي کند .
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۹۰ ميليارد دلار  و ميزان سود خالص آن در همين سال شش ميليارد و ۱۱۹ ميليون دلار و تعداد کارکنان آن حدود ۲۳۹ هزار نفر گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا