رونمایی جهانی از گوشی هوشمند چرم‌پوش با دوربینی منحصربه‌فرد

به گزارش خبرنگار موبنا، مصرف‌کنندگان در بازارهای مهم سراسر جهان این شانس را خواهند داشت تا آخرین گوشی تلفن همراه هوشمند پیشرفته ال‌جی را تهیه کنند. گوشی هوشمندی که کارشناسان صنعتی به طور گسترده‌ای آن را برای دوربین استثنائی، نمایشگر شفاف با رنگ‌هایی زنده و رضایت از ارائه تعاریف جدیدی از آنچه که یک گوشی …

به گزارش خبرنگار موبنا، مصرف‌کنندگان در بازارهای مهم سراسر جهان این شانس را خواهند داشت تا آخرین گوشی تلفن همراه هوشمند پیشرفته ال‌جی را تهیه کنند.
گوشی هوشمندی که کارشناسان صنعتی به طور گسترده‌ای آن را برای دوربین استثنائی، نمایشگر شفاف با رنگ‌هایی زنده و رضایت از ارائه تعاریف جدیدی از آنچه که یک گوشی تلفن همراه ممتاز باید داشته باشد مورد تحسین قرار دادند.
ارائه G4 به بازار از این هفته در سراسر جهان آغاز خواهد شد، که تا ماه ژوئن ادامه خواهد داشت و اپراتورها و توزیع‌کنندگان گوشی همراه شاهد آنچه که G4 برای عرضه به مصرف‌کنندگانشان دارد خواهند بود.
همزمان با هنگ‌کنگ، G4 در ترکیه، روسیه و سنگاپور، بیشتر مناطق اروپا، آمریکای شمالی، کشورهای مشترک المنافع، جنوب آسیا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای جنوبی و مرکزی به بازار عرضه می‌شود.
تقریباً ۱۸۰ شرکت حمل و نقل و توزیع‌کننده در پخش G4 مشارکت دارند.
نکات برجسته G4 چرم طبیعی دست‌دوزی شده یکپارچه کاور پشتی و دوربین پشتی با دریچه دیافراگم F1.8 است.
چرم طبیعی دست‌دوزی شده یکپارچه کاور پشتی (در این لینک می‌توانید هنر چرم‌دوزی ال‌جی را ببینید https://www.youtube.com/watch?v=9T9ejKpcunE) در شش رنگ زیبا. افزون بر این، سه جنس منحصر به فرد دیگر برای کاور با الگوهای سه‌بعدی.
دوربین پشتی با دریچه دیافراگم F1.8 و رزولوشن ۱۶ مگا پیکسل همراه با حسگر طیف رنگ (CSS) و مُد تنظیم دستی جدید.
دوربین جلوی ۸ مگا پیکسلی و قابلیت Gesture Interval Shot برای گرفتن سلفی‌های عالی که می‌توانند بر روی کارت microSD خارجی ذخیره شوند.
نمایشگر کوآنتوم IPS شفاف که ۲۰ درصد بازتولید رنگ، ۲۵ درصد روشنایی و ۵۰ درصد کنتراست بهتری دارد.
اولین گوشی هوشمند که از جدیدترین پردازنده Snapdragon™ ۸۰۸ متعلق به شرکت Qualcomm با X10 LTE استفاده می‌کند که بهترین توازن بین کارایی و صرفه‌جویی در توان به وجود آورده است.
باطری قابل تعویض ظرفیت بالا ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت Quick Charge 2.0 (همراه آداپتور گواهی شده Quick Charge 2.0 که به صورت جداگانه فروخته می‌شود)
طراحی بدنه Slim Arc برای راحت تر قرارگرفتن در دست و استقامت بیشتر هنگام سقوط
جونو چو، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیکس معتقد است: “G4 جاه‌طلب ترین گوشی تلفن همراه هوشمند است زیرا شبیه هیچکدام از گوشی‌های تلفن همراه موجود در بازار امروز نیست.
وی افزود: نگرش ما بر این بوده است که بدون اینکه گرایش دنبال شده توسط گوشی‌های رایج بازار را تعقیب کنیم، مجموعه استانداردهای خودمان را تولید کنیم.
ما بر این عقیده‌ایم که فرمولی موفق در دست داریم زیرا واکنش اولیه به G4 به طرز شگفت‌انگیزی مثبت بوده است.
قیمت‌ها و جزئیات مربوط به خرید در زمان ارائه به بازار به صورت منطقه‌ای اعلام خواهد شد و ممکن است نسبت به بازار و توزیع‌کننده متفاوت باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا