يک وصله براي حفره امنيتي گوشي G1 عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سي نت، اين اقدام گوگل در پي انتشار خبر کشف يک حفره امنيتي خطرناک براي گوشي G1 صورت گرفت. بسياري از كارشناسان از اين عمل گوگل اظهار خرسندي كرده و معتقدند با اين سرعت عمل گوگل  براي رفع چنين مشکلي مي توان به اين سيستم عامل …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سي نت، اين اقدام گوگل در پي انتشار خبر کشف يک حفره امنيتي خطرناک براي گوشي G1 صورت گرفت. بسياري از كارشناسان از اين عمل گوگل اظهار خرسندي كرده و معتقدند با اين سرعت عمل گوگل  براي رفع چنين مشکلي مي توان به اين سيستم عامل جديد اميدوار بود و اعتماد كرد.
بر اساس اين گزارش وصله نرم افزاري مذكور به شکل خودكار بر روي گوشي هاي مجهز به سيستم عامل اندروييد نصب مي شود.
به اين ترتيب براي کاربر پيامي مبني بر به روز کردن سيستم گوشي ارسال مي شود و سپس کاربر مي تواند وصله امنيتي را بر روي دستگاه تلفن همراه خود بارگذاري كند.
پايگاه اينترنتي سي نت ، از نام و ويژگي ها  اين وصله امنيتي اطلاعاتي منتشر نکرد.
رسانه هاي خبري هفته گذشته اعلام کردند که محققان يک حفره امنيتي خطرناکي براي تلفن همراه مجهز به پلتفورم اندروييد گوگل موسوم به G1 که تنها چند روز از عرضه آن مي گذرد ، کشف کرده اند.
کارلس ميلر، محققي که حفره امنيتي گوشي گوگل را کشف کرد ، مي گويد، وي به گوگل درباره  اين حفره هشدار داده و قصد دارد اطلاعاتي را براي حراست از کاربران در برابر مقاصد زشت و نادرست افرادي که مشترکين را مورد هدف قرار مي دهند، به شکل عمومي انتشار دهد.
اين حفره طعمه اي است براي کاربران بي خبر G1 هنگامي که از وب سايت ها بازديد مي کنند.
۱۳۵/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا