فيليکس واگن سرويس ويديويي زنده براي تلفن همراه ارايه داد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، شرکت Flixwagon اعلام کرد که اين سرويس را براي پخش برنامه هاي زنده ويديويي روي وب از طريق تلفن همراه و با همکاري سرويس به اشتراک گذاري محتواي رايگان نوکيا (OVi) ارايه داده است.کاربران مي توانند برنامه هاي زنده ويديويي  را از دستگاه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، شرکت Flixwagon اعلام کرد که اين سرويس را براي پخش برنامه هاي زنده ويديويي روي وب از طريق تلفن همراه و با همکاري سرويس به اشتراک گذاري محتواي رايگان نوکيا (OVi) ارايه داده است.
کاربران مي توانند برنامه هاي زنده ويديويي  را از دستگاه تلفن همراه شان مستقيم از طريق Flixwagon به شکل خودکار روي Ovi  ذخيره کنند.
پس از نصب جزييات محتوايي Ovi روي دستگاه موبايل کاربران مي توانند ويديوهاي خود را منتشر ، چت کنند و با يک کليک روي دستگاه تلفن همراه شان ويديوها را  به اشتراک بگذارند.
کاربران همچنين مي توانند پپش از اين که اين محتواها را ارسال کنند، جزييات ويديويي را در طول پخش برنامه يا پس از هر پخش ويرايش کرده و ويديوهاي منتخب را در دسترس همه کاربران قرار دهند.
آنها مي توانند فايل هاي ويديويي اصلي را روي کامپيوتر دانلود يا ويديوهاي Flixwagon را مستقيم با استفاده از تلفن همراه تماشا کنند.
۱۳۵/۱۶۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا