گوشي zn5 موتورولا پا به بازار تلفن همراه مي گذارد

به گزارش خبرنگار موبنا، اين مدل موتورولا که قرار است توسط يکي از شرکت هاي قانوني واردکننده گوشي در بازار تلفن همراه تهران عرضه شود بزودي در سبد محصولات موتورولا قرار مي گيرد.فعالان بازار معتقدند که به دليل ظاهر شيک و امکانات بالاي اين گوشي پيش بيني مي شود مدل فوق با استقبال خوب از …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين مدل موتورولا که قرار است توسط يکي از شرکت هاي قانوني واردکننده گوشي در بازار تلفن همراه تهران عرضه شود بزودي در سبد محصولات موتورولا قرار مي گيرد.
فعالان بازار معتقدند که به دليل ظاهر شيک و امکانات بالاي اين گوشي پيش بيني مي شود مدل فوق با استقبال خوب از سوي علاقه مندان به برند موتورولا روبرو شود.
مشخصات فني اين  موتورولاي نو ظهور به شرح زير است:
اين گوشي داراي قابليت ها و سيستم هاي مختلف از جمله دوربين درقسمت جلويي براي استفاده در مکالمه هاي ويديويي و سيستم اتصال بلوتوث ،سيستم جهاني  GSM/EDEG ?با باندي فرکانسي ۱۹۰۰ مگاهرتز است.
گوشي  zn5موتورولا که نمونه جديد ازسري گوشي هايmoto  است ، با طراحي متفاوت از گوشي هاي قبلي اين شرکت ساخته شده است.
اين گوشي ۱۱۴ گرمي که به تازگي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده داراي صفحه نمايش  tqtبا قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي، حافظه داخلي ۳۵۰ مگابايتي و ارتقا آن به چهار گيگابايت است.
شرکت آمريکايي  موتورولا در سال ۱۹۲۸ درآمريکا تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در “شاومبورگ” واقع در ايالت “ايلينويز” آمريکا است و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور، توليد ميکرو پروسسور ، تلفن هاي همراه ، راديوهاي دوطرفه و سيستم شبکه فعاليت مي کند
 شرکت آمريکايي موتورولا که يکي از توليد کنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان به شمار مي رود، قصد دارد با توليد گوشي هاي نسل سومي بسيار پيشرفته بازارخود را در مناطق اروپا، خاور ميانه و آفريقا گسترش دهد.
اين شرکت در سال گذشته ميلادي دچار مشکلات مالي شد و بخش زيادي از سهم خود را در بازار تلفن همراه از دست داد.
ضعف موتورلا موجب شده تا دو شرکت سوني اريکسون و سامسونگ سهم خود را در بازار بهبود بخشند و رقيب خود را در بازار هاي جهاني به عقب برانند.
۱۲۹/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا