نرم افزار RoadSync 4.0 مايکروسافت براي تلفن همراه ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين نسخه اولين Exchange ActiveSync مايکروسافت است که در قالب HTML ارايه شده و با همه گوشي هايي که از نسخه سوم سيستم عامل S60 Feature Pack 1 و Feature Pack 2 سيمبيان پشتيباني مي کنند، سازگار است.همچنين  HTML امکان هم زماني تماس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين نسخه اولين Exchange ActiveSync مايکروسافت است که در قالب HTML ارايه شده و با همه گوشي هايي که از نسخه سوم سيستم عامل S60 Feature Pack 1 و Feature Pack 2 سيمبيان پشتيباني مي کنند، سازگار است.
همچنين  HTML امکان هم زماني تماس تصويري، دسترسي به منو براي بررسي ايميل جديد و کليدهاي ميانبر براي عملکردهاي پيام متني را فراهم مي کند.
RoadSync 4.0 نه تنها عملکردهاي جديد براي کاربران ارايه مي دهد بلکه امکان افزايش سودمندي براي پشتيباني از پوشه هاي  ثانويه، صندوق ايميل ها، زوم کردن روي فونت و دسترسي به اينترنت را براي کاربر ممکن مي کند.
DataViz اولين ارايه دهنده و فروشنده نرم افزارهاي مستقل با مجوز ارايه پروتکل Exchange ActiveSync مستقيم از مايکروسافت است.
RoadSync از اين فناوري براي توسعه امنيت، همزماني تقويم، ايميل، تماس و کاربردها استفاده مي کند.
نسخه ۴.۰ RoadSync براي S60 روي سيستم عامل سيمبيان با همه دستگاه هايي که از نسخه سوم S60 پشتيباني مي کنند، همچون سامسونگ، ال جي و نوکيا سازگار است.
اين نرم افزار با قيمت ۹۹/۲۹ دلار ارايه شده است.
۱۳۵/۱۶۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا