استفاده از تلفن همراه براي کاهش وزن

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اين هوم، البته اين فرضيه غير قابل باور مي نمايد اما محققان در يافته اند که زنان و مرداني که قصد دارند  وزن خود را کاهش دهند مي توانند از تلفن همراه خود به عنوان يک راهنما و مربي ورزشي براي از بين بردن وزن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اين هوم، البته اين فرضيه غير قابل باور مي نمايد اما محققان در يافته اند که زنان و مرداني که قصد دارند  وزن خود را کاهش دهند مي توانند از تلفن همراه خود به عنوان يک راهنما و مربي ورزشي براي از بين بردن وزن اضافي استفاده کنند.
در اين روش تلفن همراه با ارايه اطلاعات و نرمش هاي ورزشي به کاربران دستوراتي را مي دهند که مي تواند در کاهش وزن موثر باشد.
محققان دانشگاه بريام يونگ در آمريکا ، ۱۲۰ زن و مرد را مورد آزمايش قرار دادند، آنها دريافتند که طي يکه دوره ۱۷ هفته اي کاربران توانستند با استفاده از راهنمايي و اطلاعات تلفن همراه براي ورزش تقريبا سه  کيلوگرم وزن کم کنند.
مردم هنگامي که داراي يک سيستم پشتيبان هستند به انجام کارهاي مفيدتر تمايل دارند و زماني که آنها اين سيستم را دارند هر هفته وضعيت خود را گزارش مي دهند.
کاهش وزن با استفاده از يک مربي ورزشي به مردم کمک مي کند که بسياري از مشکلات شان حل شود و از موانع بسياري عبور کنند.
کاهش روزانه وزن متمم يک برنامه براي کاهش اشتها و افزايش متابوليسم و سوخت و ساز است.
در اين طرح کاربران طي اين دوره بطور ميانگين  سه  کيلوگرم وزن از دست مي دهند، افراد فوق سنگين  4/4 کيلوگرم و افراد متوسط چاق ۲۲۸/۲ کيلوگرم کاهش وزن خواهند داشت.
۱۳۵/۱۶۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا