کمک رساني اپراتورTSF به زلزله زدگان پاکستان

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، TSF اعلام کرد ، براساس گزارش هاي رسيده خطوط تلفني در منطقه زلزله زده پاکستان قطع شده است و تيم ويژه اعزامي سرويس هاي تماس بشر دوستانه را براي رفع نيازهاي ارتباطي در اخيتار آسيب ديدگان زلزله قرار خواهد داد. اين مرکز از ديگر …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، TSF اعلام کرد ، براساس گزارش هاي رسيده خطوط تلفني در منطقه زلزله زده پاکستان قطع شده است و تيم ويژه اعزامي سرويس هاي تماس بشر دوستانه را براي رفع نيازهاي ارتباطي در اخيتار آسيب ديدگان زلزله قرار خواهد داد.
اين مرکز از ديگر مجامع بين المللي خواست براي رفع کامل نيازهاي آسيب ديدگان منطقه اقدام  کنند.
تيم ويژه TSF با تمام تجهيزات ارتباطي  در منطقه حضور خواهد يافت و همچنين مرکز ارتباطات اضطراري اين اپراتور که مجهز به ارتباطات پهن باند اينترنتي ماهواره اي ،ارتباطات صوتي و تجهيزات فناوري اطلاعات ضروري است، در منطقه احداث خواهد کرد.
زلرزه اي به قدرت ۵/۶ريشتر هشتم آبان استان بلوچستان واقع در جنوب غربي پاکستان را لرزاند و در جريان آن بيش از ۳۰۰ نفر کشته و شماري زيادي مجروح شدند.
 در اين حادثه بيش از دو هزار خانه تخريب شده است که تيم ويژه در نظر دارد با ساخت سرپناه ، حداقل سه هزار نفر را از شب هاي سرد اين نواحي کوهستاني نجات دهد.
Télécoms sans frontiers اپراتور بدون مرز،بشر دوستانه و غير دولتي است که فعاليت اصلي آن در زمينه ارايه ارايه راهکارهاي ارتباطي اضطراري به مناطق حادثه ديده است.
تعداد کاربران پاکستان تا پايان فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي به ۹۰ ميليون و ۲۰۰ هزار نفر رسيده است و با وجود افزايش تعداد کاربران، درصد رشد بازار تلفن همراه در اين فصل تنها ۲.۴ بوده است.
اين گزارش با بيان اينکه ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور در سه ماه سوم سال ۲۰۰۸ به ۵۲ درصد رسيده است اين ميزان ضريب نفوذ را نسبت به  کشورهاي بنگلادش و هند که کمتر از ۳۰ درصد است، قابل قبول دانست.
در اين گزارش علت کاهش رشد تعداد کاربران پاکستان در اين فصل را مسدود شدن سيم کارت هاي ثبت نشده و بدون هويت  از سوي رگولاتوري عنوان کرد.
اين کشور ۱۰اپراتور تلفن همراه دارد. 
۱۳۴/۱۶۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا