ايرانسل امروز سيم كارت و اعتبار هديه مي دهد

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي ايرانسل، تمامي مشتركاني كه از ۱۰ مهر تا پايان ۱۳ آبان ماه جاري ثبت نام خود را تكميل كرده و نخستين تماس را از سيم كارت خود برقرار كرده باشند، يك سيم كارت هديه دريافت خواهند كرد.همچنين صرف نظر از تاريخ ثبت نام به كليه مشتركيني كه …

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي ايرانسل، تمامي مشتركاني كه از ۱۰ مهر تا پايان ۱۳ آبان ماه جاري ثبت نام خود را تكميل كرده و نخستين تماس را از سيم كارت خود برقرار كرده باشند، يك سيم كارت هديه دريافت خواهند كرد.
همچنين صرف نظر از تاريخ ثبت نام به كليه مشتركيني كه حداكثر تا پايان روز ۱۳ آبان ماه ثبت نام خود را تكميل كرده و نخستين تماس را از سيم كارت خود در همين روز (۱۳ آبان) برقرار كنند ۱۰هزار تومان اعتبار رايگان اهدا مي‌شود.
براساس اين گزارش، اعتبار هديه ويژه روز دانش آموز تنها به سيم كارت هايي كه تا روز ۱۳ آبان ثبت نامشان تكميل شده و نخستين تماس از آنها در ۱۳ آبان برقرار شود تعلق مي‌گيرد.
مشتركان براي دريافت سيم كارت هديه كافي است پس از تكميل ثبت نام و فعال سازي و برقراري نخستين تماس در همان روز ۱۳ آبان، ابتدا يك پيام كوتاه بدون متن از خط ايرانسل خود به ۲۱۱۲ بفرستند تا بدين ترتيب كد پستي كه در سيستم ايرانسل براي پرونده مشترك ثبت شده است، از طريق پيام كوتاه براي وي ارسال شود. مشترك بايد حتما اين كد را كنترل كرده تا با كد پستي ۱۰ رقمي كه در قبوض تلفن، آب، برق يا گاز درج مي شود، يكسان باشد زيرا اين كد نشان دهنده آدرس محلي است كه سيم كارت هديه به آن ارسال خواهد شد.
بنابراين در صورتي كه كد پستي صحيح بود، مي بايست براي تائيد آن، يك پيام كوتاه بدون متن از خط خود به ۲۱۱۵ فرستاده و به اين ترتيب كد پستي محلي را كه بايد سيم كارت هديه به آن ارسال شود، به ايرانسل اعلام كند.
اگر كد دريافتي صحيح نبود، مشترك مي بايست سريعا به محل خريداري سيم كارت مراجعه كرده و كد پستي را تصحيح و مراحل ذكر شده را دوباره تكرار كند.
براساس اين گزارش، مشتركاني كه از ۱۰ مهر تا ۱۳ آبان ۸۷ ثبت نام خود را تكميل كرده و در طرح ويژه روز دانش آموز شركت مي كنند، علاوه بر دريافت ۱۰ هزار تومان اعتبار رايگان از ايرانسل و يك سيم كارت اعتباري هديه با يك هزار تومان اعتبار اوليه، در قرعه كشي جوايز جشنواره عيد تا يلداي ايرانسل ويژه مشتركين جديد شركت داده مي شوند.
جزئيات بيشتر درباره اين طرح بر روي سايت اينترنتي ايرانسل به نشاني www.Irancell.ir قرار داده شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا