کاربران موبايل سرويس هاي ارزش افزوده را به مکالمه ترجيح مي دهند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سيفاي”، در ادامه اين گزارش آمده است، برخلاف تصورکارشناسان کاربران بهارتي ايرتل  در ميان سرويس هاي ارزش افزوده از سرويس پيامک کمتر استفاده مي کنند.بر اساس اين گزارش، سرويس هاي غير صوتي ايرتل توانسته تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۸ ميلادي ۱۰ درصد کل درآمد ها ي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سيفاي”، در ادامه اين گزارش آمده است، برخلاف تصورکارشناسان کاربران بهارتي ايرتل  در ميان سرويس هاي ارزش افزوده از سرويس پيامک کمتر استفاده مي کنند.
بر اساس اين گزارش، سرويس هاي غير صوتي ايرتل توانسته تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۸ ميلادي ۱۰ درصد کل درآمد ها ي اين اپراتور را به خود اختصاص دهد که اين رقم در سال گذشته ۹.۸ درصد بوده است.
در ادامه اين گزارش آمده است ، درآمد حاصل از سرويس هاي پيامک بهارتي در سپتامبر ( مهر) ۲۰۰۸ ميلادي با رکودي که در آن پيش آمد تنها توانست ۴.۳ درصد کل درآمد اين اپراتور را به خود اختصاص دهد در حالي که اين ميزان در مدت مشابه سال گذشته ۴.۶ درصد بود.
تعداد کاربران تلفن همراه در هند تا پايان فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي به ۳۱۰ ميليون و ۶۲۰ هزار نفر رسيد و که از اين شمار نه ميليون و ۹۹۰ هزار کاربر تنها در ماه سپتامبر جذب شدند و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور پر جمعيت به ۲۷.۵ درصد رسيده است.
اپراتور بهارتي با افزايش دو ميليون و ۷۰۰هزار مشترک و وودافون با افزايش يک ميليون و ۸۶۰ هزار نفر در اين فصل به عنوان اپراتورهاي برتر اين کشور شناخته شدند.
۱۳۴/ ۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا