GPRS اپراتور اول فقط از ساعت ۲۳ تا ۸ صبح قابل استفاده است

به گزارش خبرنگار موبنا مشترکين همراه اول با استفاده از GPRS مي توانند “استفاده از پست الکترونيکي و دسترسي به سايتهاي اينترنتي و دريافت فايل”را بر روي گوشي موبايل خود داشته باشند و ساير خدمات از جمله MMS در آينده نزديک به متقاضيان ارائه خواهد شد. براين اساس سرعت اينترنت که از طريق سرويس GPRS …

به گزارش خبرنگار موبنا مشترکين همراه اول با استفاده از GPRS مي توانند “استفاده از پست الکترونيکي و دسترسي به سايتهاي اينترنتي و دريافت فايل”را بر روي گوشي موبايل خود داشته باشند و ساير خدمات از جمله MMS در آينده نزديک به متقاضيان ارائه خواهد شد.
براين اساس سرعت اينترنت که از طريق سرويس GPRS ارائه مي شود محدود بوده و همراه با توسعه آينده شبکه به نسل بعد سرويس ديتا “EDGE” که داراي سرعت بالاتر در اينترنت است به مشترکان ارائه خواهد شد.
در اين مرحله از واگذاري، GPRS اپراتور اول براي تعداد محدودي ازمشترکين استان تهران  ارائه شد و در مراحل بعدي کليه استانهاي کشور تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
ثبت نام درخواست و فعال سازي GPRS اپراتور اول فقط از طريق پرتال همراه اول مقدور است که در اولين روز ثبت نام ، اين سايت با مشکلات متعددي روبرو شد و ثبت نام براي بسياري از مراجعه کنندگان امکانپذير نبوده است.
اين در حالي است که طبق آخرين آمار منتشره از سوي مسئولان ارتباطات سيار هر ثانيه سه  نفر موفق به ثبت‌نام سرويس GPRS مي‌شوند.
تعرفه اين سرويس در ساعات پيك ترافيک ۸/۱۴ريال و درشب و روزهاي تعطيل چهار ريال براي هر كيلو بايت است.
سرويس GPRS همراه اول هم اكنون براي بيش از دو ميليون مشترك ظرفيت ثبت نام دارد و امكان افزايش اين ظرفيت با بالا رفتن تعداد متقاضي وجود دارد.
با استفاده از اين سرويس ، ۹۰۰ هزار نفر مي‌توانند آنلاين به شبكه متصل شوند و ۴۵۰  هزار نفر نيز همزمان دانلود كنند.
هزينه استفاده از GPRS نيز در قبوض مشتركان اعلام مي‌شود.
تلفن‌هاي همراه با اتصال به سرويس GPRS مي توانند به اينترنت متصل شدند و اطلاعات را فوري و با سرعت بالاتري منتقل كنند كه معمولا بين ۳۲ تا ۴۸ كيلوبايت بر ثانيه است.
۱۲۸/۱۶/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا