۲۰۰هزار مشترک همراه اول از سرويس جي پي آر اس بهره مند مي شوند

“عليرضا طلوع” روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي ايرنا با بيان اينکه مشترکان سيم کارت هاي دائمي همراه اول با کد ۰۹۱۲ در استان تهران مي توانند با مراجعه با پايگاه اطلاع رساني شرکت ارتباطات سيار (mci.ir) نسبت به ثبت نام براي استفاده از سرويس خدمات اينتر نت تلفن همراه (gprs) اقدام …

“عليرضا طلوع” روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي ايرنا با بيان اينکه مشترکان سيم کارت هاي دائمي همراه اول با کد ۰۹۱۲ در استان تهران مي توانند با مراجعه با پايگاه اطلاع رساني شرکت ارتباطات سيار (mci.ir) نسبت به ثبت نام براي استفاده از سرويس خدمات اينتر نت تلفن همراه (gprs) اقدام و سيم کارت خود را فعال نمايند، گفت: تا اين لحظه که نزديک به دو ساعت از آغاز اين ثبت نام گذشته است ، نزديک به ۱۱هزار نفر نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده اند .
طلوع در ادامه افزود: با بيان اينکه استقبال بسيار خوبي از سوي مشترکين کد ۰۹۱۲ همراه اول براي ثبت نام در اين زمينه صورت گرفته است ، گفت : سرويس جي پي آر اس متقاضيان به محض ثبت نام فعال مي شود ، اما ممکن است پيامکي که به همين منظور براي مشترکان و اطلاع رساني به آنان ارسال مي شود ، کمي با تاخير به آنها برسد .
براساس اعلام شرکت ارتباطات سيار ، مشترکان سيم کارت دائمي ۰۹۱۲ در استان تهران مي توانند به پايگاه اطلاع رساني ارتباطات سيار مراجعه کرده و گزينه ثبت نام gprs را انتخاب و وارد تنظيمات فعال سازي اين سرويس شوند.
اين بخش داراي سه مرحله اصلي است.


*بخش عمومي تنظيمات gprs:
مشترک پس از رويت اين بخش و تائيد آن وارد بخش دوم مي شود.در بخش عمومي آمده است: خدماتي که در حال حاضر از طريق سرويس يادشده در اختيار مشترکين قرار مي گيرد، “استفاده از پست الکترونيکي و دسترسي به سايت هاي اينترنتي و دريافت فايل” بر روي گوشي موبايل مي باشد و ساير خدمات از جمله MMS در آينده نزديک به متقاضيان ارائه خواهد شد. زمان ارايه اين خدمات از ساعت ۲۳ تا هشت صبح و براي روزهاي تعطيل رسمي کليه ساعات شبانه روز مي باشد.
سرعت اينترنت که از طريق سرويس GPRS ارائه مي شود ، محدود بوده و همراه با توسعه آينده شبکه به نسل بعد سرويس ديتا “EDGE” که داراي سرعت بالاتر در اينترنت مي باشد ، به مشترکين ارائه خواهد شد.
لازم به ذکر است در اين مرحله از واگذاري، اين سرويس تنها براي تعداد محدودي از مشترکين استان تهران قابل ارائه است و ثبت نام فقط از طريق پرتال همراه اول مقدور مي باشد. در مراحل بعدي کليه استان هاي کشور تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
پس از فعال سازي اين سرويس، پيامکي براي علاقه مندان ارسال خواهد شد و در صورت ارائه آدرس پست الکترونيکي اين پيام به آن آدرس نيز ارسال مي گردد.
مشترک پس از اين مرحله به بخش وارد کردن مشخصات اصلي وارد شده و نام و نام خانوادگي و شماره تماس و ملي خود را وارد کرده و پس از آن وارد مرحله سوم مي‌شود.
در مرحله سوم مشترک با کليک بر روي گزينه ارسال تنظيمات gprs وارد بخش نهايي خواهد شد.
در بخش نهايي مشترک بايد نوع گوشي، مدل گوشي و شماره تماس خود به شماره ۹۸۹۱۲ را وارد کند و سپس پيامک فعال سازي را دريافت مي‌کند.
مشترک سپس مي‌تواند تنظيمات مورد نياز را بر روي گوشي خود انجام دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا