جريمه ۲۳۶ميليون دلاري شرکت بويينگ به دليل نقض قرارداد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش،  بويينگ به دليل نقض ماده اي از قرارداد منعقد شده درزمينه  ساخت و عرضه ماهواره براي شرکت  Craig McCawکه فعاليت اصلي آن درصنعت ارتباطات تلفن همراه مي باشد، جريمه شده است.  به گفته يک مقام آگاه ، با اين جريمه مجموع بدهي هاي  …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش،  بويينگ به دليل نقض ماده اي از قرارداد منعقد شده درزمينه  ساخت و عرضه ماهواره براي شرکت  Craig McCawکه فعاليت اصلي آن درصنعت ارتباطات تلفن همراه مي باشد، جريمه شده است. 
به گفته يک مقام آگاه ، با اين جريمه مجموع بدهي هاي  بويينگ که بايد به ICO بپردازد به ۶۰۷ ميليون دلار رسيده است که ۳۷۱ ميليون دلار از اين مبلغ مربوط به جريمه ديگري است که دادگاه در هفته گذشته ، بويينگ را ملزم به پرداخت آن کرد.
در ادامه اين گزارش آمده است، البته اين مبلغ احتمال دارد با بررسي طرفين ذي نفع  از سوي دادگاه به ۷۰۰ ميليون دلار افزايش يابد.
 The Boeing Company مهمترين شرکت هوا و فضا نظامي و غير نظامي  است که توسط ويليام ادوارد بويينگ تاسيس شد و از لحاظ  درآمد بزرگترين شرکت هواپيما سازي جهان است.
۱۳۴/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا