سرويس هاي اسلامي تلفن همراه،سکوي موفقيت چيني ها

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تستار”، يک تاجر چيني بر اين باور است که ارايه سرويس براي کاربران مسلمان مالزيايي مي تواند سکوي موفقيتي براي در دست گرفتن بازار خاورميانه باشد. وي با تحليل منطقي به توضيح در مورد اين مطلب مي پردازد مي گويد،جمعيت مسلمانان جهان هم اکنون …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تستار”، يک تاجر چيني بر اين باور است که ارايه سرويس براي کاربران مسلمان مالزيايي مي تواند سکوي موفقيتي براي در دست گرفتن بازار خاورميانه باشد.
وي با تحليل منطقي به توضيح در مورد اين مطلب مي پردازد مي گويد،جمعيت مسلمانان جهان هم اکنون بين ۵/۱ تا ۸/۱ ميليارد نفر است و تا سال ۲۰۵۰ ميلادي مسلمانان ۴۰ درصد جمعيت جهان را تشکيل خواهند داد.
بنابراين ارايه سرويس ها، تلفن هاي همراه و حتي وسايل الکترونيکي مخصوص مسلمانان مي تواند گام مهمي باشد  براي در دست گرفتن بازار خاورميانه که بزرگ ترين کشورهاي مسلمان را در خود جاي داده است.
تا کنون محصولات زيادي مانند  MP4 قرآن و گوشي هاي مخصوص مسلمانان براي کاربران کشورهاي اسلامي به بازار عرضه شده است.
بسياري از شرکت هاي چيني با هدف وارد شدن به اين بازار سرويس ها و محصولات مختلفي را براي مسلمانان مالزي ، ترکيه، يمن، آفريقاي جنوبي ارايه شده است.
در عربستان سعودي اجازه استفاده از متون قرآن براي پيام هاي متني يا آهنگ موبايل داده نشده و شرکت هاي ارايه دهنده محتواهاي موبايلي نيز به عقايد آنها احترام مي گذارند اما  تلفن همراه با زنگ هاي قرآني در مالزي ارايه مي شود.
تعداد کاربران چين در حال حاضر از ۴۰۰ ميليون نفر گذشته است که بخشي از آنها را کاربران مسلمان تشکيل مي دهند.
۱۱۲ / ۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا