فراری برلینتا با ۷۹۵ اسب قدرت

دریافت قدرت بیشتر از موتور ۱۲ سیلندر v شکل با حجم ۶.۲ لیتر و تنفس طبیعی این خودرو بدون کمک توربوشارژر یا سوپر شارژر کار دشواری می‌باشد. معدود افرادی از خریداران این خودرو نیز به چیزی بیش از ۷۴۰ اسب بخار و ۶۹۰ نیوتن متر مدل استاندارد این خودرو فکر می‌کنند. اما برای تعداد اندکی …

دریافت قدرت بیشتر از موتور ۱۲ سیلندر v شکل با حجم ۶.۲ لیتر و تنفس طبیعی این خودرو بدون کمک توربوشارژر یا سوپر شارژر کار دشواری می‌باشد. معدود افرادی از خریداران این خودرو نیز به چیزی بیش از ۷۴۰ اسب بخار و ۶۹۰ نیوتن متر مدل استاندارد این خودرو فکر می‌کنند. اما برای تعداد اندکی که به فکر توان بالاتری هستند، PP-Performance یک پیشنهاد سبک را آماده کرده که شامل فیلتر هوای مسابقه ای BMC و تغییر و بهینه‌سازی سیستم اگزوز خودرو می‌باشد.

نتیجه این تغییرات، افزایش قدرت خروجی به ۷۹۵ اسب بخار و گشتاور به ۷۳۰ نیوتن متر می‌باشد. بدین ترتیب شتاب صفر تا صد با ۰.۲ ثانیه کاهش به ۲.۹ ثانیه رسیده است. شتاب صفر تا ۲۰۰ نیز تنها به ۸ ثانیه زمان نیاز دارد که نیم ثانیه بهتر شده است. با این وجود سرعت نهایی این خودرو همچنان از ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت تجاوز نمی‌کند.

با وجودی که به نظر این کیت و تغییرات، کم‌خرج می‌رسند اما ۱۴۹۹۹ یورو هزینه روی دست صاحب خودرو خواهند گذاشت. هزینه ای که برای صاحب چنین خودرویی چندان هم ملموس نخواهد بود.

6 5 4 3 1 7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا