تشکيل اتحاديه تلفن همراه در کشور الزامي است

” محمد توحيدي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب اضافه کرد : در چند ماه اخير صحبت هاي متفاوتي در خصوص تشکيل اتحاديه تلفن همراه در کشور مطرح شد و در اين باره مي توان به وضوح تناقض هايي را در پاسخ هاي مسوولان مربوطه مشاهده کرد .وي ادامه …

” محمد توحيدي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب اضافه کرد : در چند ماه اخير صحبت هاي متفاوتي در خصوص تشکيل اتحاديه تلفن همراه در کشور مطرح شد و در اين باره مي توان به وضوح تناقض هايي را در پاسخ هاي مسوولان مربوطه مشاهده کرد .
وي ادامه داد : تشکيل نشدن اتحاديه تلفن همراه به طور حتم براي برخي افراد بسيار سود آور بوده که بعد از گذشت ۱۴ سال از حضور تلفن همراه در کشور اين کالاي پر مصرف هنوز داراي اتحاديه مستقل نشده است .
مدرس دانشگاه پيام نور اظهار داشت :  تشکيل نشدن اتحاديه تلفن همراه را مي توان ناشي از کوتاه نگري ها در دولت هفتم ، هشتم و نهم  دانست زيرا عملکرد ضعيف مسوولان مربوطه  فقط باعث بروز اين مشکل شده است .
وي افزود : تشکيل اتحاديه تلفن همراه فوايد بسياري براي مصرف کنندگان بدنبال دارد بگونه اي که درصورت هرگونه تخلف از سوي فروشندگان و تعميرکاران مصرف کنندگان مي توانند با مراجعه خود به اتحاديه هر مشکلي را برطرف سازند .
اين کارشناس اقتصادي تصريح کرد : در دوره هاي گذشته وزيران بازرگاني هيچ گونه اقدامي در زمينه تشکيل اتحاديه تلفن همراه نداشته اند ولي انتظار مي رود که وزير بازرگاني دولت نهم در اواخر فعاليت کاري خود اين اقدام مهم را براي ۴۲ ميليون مصرف کننده گوشي هاي تلفن همراه به فرجام برساند .
۱۲۳/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا