از شلختگی‌ همسرم خسته شدم

چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی از شلختگی‌های همسرم خیلی خسته شدم. مرد جوان ادامه داد:او اصلا به خانه و زندگیمان نمی‌رسد و همیشه همه جا کثیف و نا‌مرتب است. وقتی مهمان به خانه ما می‌آید من خجالت می‌کشم …

چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی از شلختگی‌های همسرم خیلی خسته شدم.

مرد جوان ادامه داد:او اصلا به خانه و زندگیمان نمی‌رسد و همیشه همه جا کثیف و نا‌مرتب است. وقتی مهمان به خانه ما می‌آید من خجالت می‌کشم و جلوی همه آبرویم می‌رود. چون معمولا خانه ما کثیف و نامرتب است و همسرم اصلا تلاشی برای تمیز کردن آنجا نمی‌کند.

وی افزود:همیشه وقتی از سرکار به خانه بر می‌گردم همه جا مرتب است و از این همه شلوغی کلافه می‌شوم. هرچه هم با همسرم صبحت می‌کنم و از او می‌خواهم کمی تمیز و مرتب باشد و به خانه برسد فایده‌ای ندارد. او کمی خانه را تمیز می‌کند و همه چیز را ظاهری مرتب می‌کند تا من دیگر حرفی نزنم. ولی باز هم‌‌ همان وضع است. چند سال است که دارم تحمل می‌کنم ولی دیگر نمی‌توانم و می‌خواهم برای همیشه از این زن شلخته جدا شوم.

بعد از صحبت‌های این مرد قاضی همسر وی را نیز به دادگاه احضار کرد تا قاضی صحبت‌های او را هم بشنود. ‎

دکمه بازگشت به بالا