پيام کوتاه عامل انفجارهاي گواهاتي هند را لو داد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “هيندو”، “نظير احمد” ، فرستنده پيام با مدارک و اسناد تقلبي سيم کارتهايي را خريداري کرده است و با آن به ارسال پيام پرداخت. در اين بمب گذاري از يک ماشين استفاده شده و نفردوم که دستگير شد صاحب اين ماشين بود که آن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “هيندو”، “نظير احمد” ، فرستنده پيام با مدارک و اسناد تقلبي سيم کارتهايي را خريداري کرده است و با آن به ارسال پيام پرداخت.
در اين بمب گذاري از يک ماشين استفاده شده و نفردوم که دستگير شد صاحب اين ماشين بود که آن را در اختيار گروه بمب گذار قرار داده بود.
گروه مجاهدين هند پيش از اين نيز در انفجار مرکز خريد در يکي از شهر هاي هند دخالت داشتند و پس از انفجار پيام کوتاهي را براي پليس ارسال کرده و آنها را به تمسخر گرفتند.
 در انفجارهاي زنجيره اي که  نهم آبان در ايالت آسام هند رخ داد، دست کم ۵۴نفر کشته و ۳۰۰نفر مجروح شدند.  وقوع اين انفجارها منجر به برقراري مقررات منع آمد وشد و وحشت مردم شده است.
يک سخنگوي پليس اظهار داشت : ۱۲انفجار در مدت زمان يک ساعت  در غرب ايالت آسام رخ داد که شامل  چهار انفجار در گواهاتي، سه انفجار در بارپتا، سه انفجار در کوکراجهار و يکي در بنگايگائون بوده است.
۱۱۲/ ۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا