عرصه هاي اقتصادي با استفاده از GPRS متحول مي شود

” علي اصغر يوسف نژاد ” در گفت و گو با خبرنگارموبنابا اشاره به   مزاياي فراوان كاربرد GPRS  و تاثير مستقيم آن در اقتصاد و بازرگاني، اين مزايا را  صرفه‌جويي هزينه مبادلاتي، افزايش بهره‌وري تجارت ، صنعت و كاهش محدوديت هاي ورود به بازار ذکر کرد. وي ادامه داد : برخي دولت‌ها در كشورهاي پيشرفته از …

” علي اصغر يوسف نژاد ” در گفت و گو با خبرنگارموبنابا اشاره به   مزاياي فراوان كاربرد GPRS  و تاثير مستقيم آن در اقتصاد و بازرگاني، اين مزايا را  صرفه‌جويي هزينه مبادلاتي، افزايش بهره‌وري تجارت ، صنعت و كاهش محدوديت هاي ورود به بازار ذکر کرد.
 وي ادامه داد : برخي دولت‌ها در كشورهاي پيشرفته از سويي با بسترسازي  مخابراتي و ارتباطي واز سوي ديگر با سياستگذاري و هدايت كلان به توسعه تجارت الکترونيکي از طريق GPRS دست يافتند.
نماينده مردم ساري در مجلس اظهار داشت : از سوي ديگر برخي  كشورهاي در حال توسعه پيشرو همانند كشورهاي آسياي جنوب‌شرقي، علاوه بر سياستگذاري و هدايت كلان، حمايت گسترده‌اي از توسعه اينترنت در گوشي هاي تلفن همراه به عمل آورده‌اند.
 وي افزود : بدين‌ترتيب فعالان اقتصادي در سراسر جهان به ويژه در كشورهاي پيشرفته و در حال توسعه پيشرو با بكارگيري آخرين يافته‌هاي فناوري به ويژه فناوري ارتباطات و اطلاعات بطور فزاينده مبادلات تجارت الكترونيكي خود را از طريق GPRS گسترش داده اند..
وي اعلام کرد : سايرمصرف‌كنندگان نيز در كشورهاي مختلف تمايل چشمگيري براي انجام مبادلات خود به صورت الكترونيكي از طريق تلفن همراه نشان داده‌اند زيرا اين عمل ، كاهش هزينه و افزايش سرعت دسترسي به اينترنت و مزاياي اقتصادي ، اجتماعي و تجاري را به همراه دارد.
 123/16/162

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا