نوکيا زيمنس و اريکسون به امتياز چهار ميليارد و ۴۰۰ ميليون دلاري ۳G چين چشم دوخته اند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبناّ” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، چاينا موبايل در اين باره اعلام کرد: انتظار دارد در ميان ليست برندگاني که بزودي اعلام خواهد کرد اريکسون و نوکيا زيمنس  نيز حضور داشته باشند.به گزارش چاينا موبايل ، احتمال کسب ۱۰ درصد از سهام اين مجوز توسط هر کدام از دو شرکت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبناّ” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، چاينا موبايل در اين باره اعلام کرد: انتظار دارد در ميان ليست برندگاني که بزودي اعلام خواهد کرد اريکسون و نوکيا زيمنس  نيز حضور داشته باشند.
به گزارش چاينا موبايل ، احتمال کسب ۱۰ درصد از سهام اين مجوز توسط هر کدام از دو شرکت بسيارزياد است.
به گفته يک مقام آگاه، اين مجوز در ادامه فاز دوم از طرح آزمايشي سرويس هاي اين اپراتور بر پايه TD-SCDMA است که در نظر دارد شبکه خود را در ۲۸ شهر اين کشور ارايه دهد.
در اين مزايده احتمال دارد ZTE،۳۰ تا ۳۵ درصد سهم ،هواوي ۲۰ درصد و آلکاتل لوسنت ۱۵ تا ۲۰ درصد اين مجوز را از آن خود کنند.
چاينا موبايل ارايه گوشي هاي هوشمندي را که بتوانند از سيستم عامل گوگل اندروييد استفاده کنند، از جمله سياست هاي آينده خود اعلام کرد.
چين با رشدي معادل ۲۰.۴ درصد رتبه اول را در بازار آسيا به خود اختصاص داده است و  تعداد کاربران آن تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ به ۶۱۶ ميليون نفر رسيد.
چاينا موبايل و چاينا يونيکام دو اپراتورارتباطي اين کشورهستند که به ترتيب رتبه هاي اول ودوم را در چين و اول و سوم را در جهان دارا مي باشند.
۱۳۴/ ۱۶۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا