توافق با اپراتور خارجي و تامين كنترل مالي براي مزايده اپراتور سوم

كامران مجد‌ منش در گفت و گو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، اظهار داشت: پس از جلسه توجيهي مزايده اپراتور سوم در دبي با چند اپراتور خارجي و فاينانسور مالي مذاكراتي داشتيم.وي با اشاره به ابراز علاقه‌ اپراتور‌هاي خارجي براي مشاركت با كنسرسيوم مخابرات ايران، گفت: با توجه به وضعيت اقتصاد جهاني اين استقبال …

كامران مجد‌ منش در گفت و گو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، اظهار داشت: پس از جلسه توجيهي مزايده اپراتور سوم در دبي با چند اپراتور خارجي و فاينانسور مالي مذاكراتي داشتيم.
وي با اشاره به ابراز علاقه‌ اپراتور‌هاي خارجي براي مشاركت با كنسرسيوم مخابرات ايران، گفت: با توجه به وضعيت اقتصاد جهاني اين استقبال اميدوار كننده بود.
مجد‌منش به نهايي شدن مذاكرات كنسرسيوم مشاركت با دو گروه اپراتور و فاينانسور مالي طي هفته جاري اشاره و عنوان كرد: هم‌اكنون با دو اپراتور تلفن همراه آسيايي و يك بانك و شركت سرمايه‌گذار داخلي در حال انجام مذاكرات مشاركت هستيم.
وي ادامه داد: كنسرسيوم مخابرات ايران در حال نهايي كردن آيتم‌هاي في‌مابين با اين دو اپراتور و فاينانسورهاي مالي است.
رئيس هيئت عامل كنسرسيوم مخابرات ايران از عقد قرارداد مشاركت بين كنسرسيوم و اپراتور آسيايي و فاينانسور مالي در هفته آينده خبر داد.


* تبديل كنسرسيوم مخابرات به شركت‌هاي خاص


مجد‌منش در ادامه از مصوبه مجمع كنسرسيوم مخابرات ايران براي تبديل اين كنسرسيوم به شركت سهامي خاص خبر داد و اظهار داشت: اين امر در مرحله ثبت شركت قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا