نوکيا زيمنس امتياز ۳G ايتاليا را بدست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، “روبرتو لوييولا” مدير مشتريان و بازاريابي بخش اروپاي جنوب شرقي نوکيا زيمنس گفت : اين شرکت آخرين تکنولوژي هاي ارتباطي و ارايه فناوري هاي با کيفيت تر و به صرفه تر را طراحي کرده و در اختيار تلکام ايتاليا مي گذارد.تلکام ايتاليا تا پايان …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، “روبرتو لوييولا” مدير مشتريان و بازاريابي بخش اروپاي جنوب شرقي نوکيا زيمنس گفت : اين شرکت آخرين تکنولوژي هاي ارتباطي و ارايه فناوري هاي با کيفيت تر و به صرفه تر را طراحي کرده و در اختيار تلکام ايتاليا مي گذارد.
تلکام ايتاليا تا پايان فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي ۳۵ ميليون و ۸۰۰هزار کاربر داشته است که از اين تعداد شش ميليون و ۵۰۰ هزار نفر کاربر سرويس هاي فناوري نسل سوم هستند.
 تعدادمشترکان تلفن همراه درايتاليا با ۱۱اپراتورارتباطي فعال تا پايان سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي،۸۷ ميليون و ۳۵۱هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۴۶.۱درصد اعلام شده است.
 شبکه هاي نوکيا زيمنس يک شرکت تهيه کننده راهکارهاي ارتباطي است که با مشارکت نوکيا و زيمنس در لندن و توکيو راه اندازي شد و  در ۱۵۰کشور جهان سرويس هاي خود را ارايه مي دهد.
LTE (Long Term Evolution پروژه هاي ميان مدت و طولاني مدت براي راه اندازي شبکه هاي نسل سوم تلفن همراه به منظور برآورده کردن نيازهاي آتي بازار تلفن همراه بر اساس استاندارد UMTS است.
  134/162/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا