سرمايه گذاري يک ميليارد و ۷۰هزار دلاري تلنور در هند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز” ، “فدريک بکساس” مدير عامل تلنور با بيان اينکه هند يکي از بازارهاي مهم و پر سرعت جهان در حوزه تلفن همراه است ، افزود: سرمايه گذاري در اين اپراتور هندي يک فرصت تاريخي براي رشد و توسعه اين شرکت مي باشد.وي افزود:اپراتور مذکور …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز” ، “فدريک بکساس” مدير عامل تلنور با بيان اينکه هند يکي از بازارهاي مهم و پر سرعت جهان در حوزه تلفن همراه است ، افزود: سرمايه گذاري در اين اپراتور هندي يک فرصت تاريخي براي رشد و توسعه اين شرکت مي باشد.
وي افزود:اپراتور مذکور مجوز ارايه ارتباطات از راه دور را در سراسر هند دارا است و در نظر دارد سرويس هاي ارتباطي را تا نيمه ۲۰۰۹ ميلادي در اين کشور ارايه دهد.
Unitech Electronics Pty  در سال ۱۹۷۸ در دهلي نو تاسيس شد و  تلنور در سه بخش اپراتوري تلفن همراه، خطوط ثابت و سرويس هاي راديويي فعاليت مي کند.
اين شرکت در ۱۲ اپراتور در سراسر اروپا سهم دارد و بزرگترين ارايه دهنده سرويس تلويزيون همراه در نروژ محسوب مي شود.
سود خالص اين شرکت در سال ۲۰۰۷ حدود ۵/۳ ميليارد دلار بوده و تعداد کاربران آن در فصل اول سال جاري ۲۵ درصد افزايش يافته است.
بر اساس تازه ترين آمار بدست آمده تعداد کاربران تلفن همراه در هند تا پايان فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي به ۳۱۰ ميليون و ۶۲۰ هزار کاربر رسيد که از اين شمار نه ميليون و ۹۹۰ هزارنفر فقط در ماه سپتامبر( مهر) ۲۰۰۸ ميلادي به کاربران اين کشور اضافه شده است.
ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور پر جمعيت به ۲۷.۵ درصد  رسيده است.
بهارتي ايرتل با افزايش دو ميليون و ۷۰۰هزار کاربر و وودافون با افزايش يک ميليون و ۸۶۰ هزار کاربر در اين فصل بيشترين رشد را داشته اند.
۱۳۴/ ۱۶۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا